torsdag 12. mars 2015

Adidas street style tips!




Jeg samarbeider med All-in store i sentrum, og i dag skal vi se nærmere på noen nyheter.
I vårens motebilde er Adidas svært fremtredende i år. Mange kjendis samarbeid, blant annet Kanye West og Pharell Williams har fått stor oppmerksomhet.
Mens trendene med "logo-flashing" delvis avskrives innen motebildet, så har Adidas opplevd det motsatte. Tilbake til 90 tallet med de snart utsolgte "superstars" sneakers, t-shirts med stor adidas logo rives vekk og den sporty moten er superpopulær.

Jeg tror en av grunnen er at det er en veldig behagelig og avslappet stil, samtidig som man føler seg fresh. Jeg elsker pumps, men i den vanlige hverdag er gode sneakers et must.

Men er du ekstra vågal og trendy så kombiner gjerne en kul tights med pumps, som på bildet under.
Vi er så heldige her i Haugesund å ha en original adidas butikk, som stadig får inn freshe nyheter og som jeg samarbeider med. Jeg er innom dem når jeg er i byen på andre oppdrag, og lar meg stadig friste. Du finner også nettbutikken deres her: www.allinstore.no


Her er noen nyheter som du bør sjekke ut:
Adidas Racer Lite kommer nå i hvit med kule detaljer og i svart med svak lillablå detaljer. 


Disse skoene er perfekte til vår og sommer, om du skal på ferie å traske rundt i en storby eller for intensive shoppingrunder. Skoene er superlette, og sitter perfekt på foten med et stretch-lignende stoff øverst i skoen. Måten de er laget på gjør at de er luftige samtidig som de har en bra "fit".
Sålen har en støpt EVA mellomsåle som gir en lett demping.



Adidas genseren får du i både grå og svart. Kule å kombinere både med skjørt, jeans eller tigths. 


Min favoritt er den grå <3 p="">


Og skal du ha gode sko til de minste, sjekk ut disse råe Adidas mini-flux!



Nyt solen, her på Vestlandet er det iallefall helt nydelig ver i dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate