fredag 13. februar 2015

Snekkerbukse trenden, hot or not?

Hei!

Som jeg skrev om i dette innlegget så er jeg over gjennomsnittet glad i klær og mote, og kaster meg gjerne på nye trender.

Den siste galskapen er snekkerbukse. Du vet, den alle gravide gikk med på 90 tallet. Kremt.
Vel jeg fant denne kule sorte versjonen på H&M og beordret mannen ut for å kjøpe. Selv sengeliggende er jeg utålmodigheten selv, og da den var utsolgt på nettsiden var tiden knapp.


Mannen kom hjem med ett eksemplar og jeg var lykkelig.

Noen mener den kun skal brukes av gravide og evt barn i bleier, hehe, men jeg syns faktisk den var knalltøff!

Hva syns dere?

Hot or not?
Når selveste motedronning Olivia Paleremo bruker den, da er det kult.

Utrolig behagelig er den iallefall, og den kan kombineres på mange måter, med hæler eller sneakers. 
I tillegg ble jeg spurt om legg på polet med denne på, så sånn sett funket det. ;)


Ha en flott lørdag!


1 kommentar:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate