mandag 16. februar 2015

RAINS DK - trendy i ruskeværet.

Hei!                                                                                     Innlegget er laget i samarbeid med sponsor.

Er det noe man trenger i Norge så er det en god regnjakke. Og for oss moteinteresserte er det et stort pluss at den er litt kul også. Jeg er av typen som heller tar en fin jakke på byen, istedet for å kle meg praktisk. Fyfy, men nå er jeg sikret. RAINS sine regnjakker er unike. Dansk design er alltid en vinner, og disse regnjakkene passer til alle antrekk. De er utrolig lette, de har pustehull under armene og bak hetten. RAINS lager regntøy av høy kvalitet med en tidløs og originalt design. Sjekk hele utvalget her: http://www.allinstore.no/collections/rains




Jeg må innrømme at jeg liker meg best bak kamera, der jeg har full kontroll og kan style interiøret slik at det blir perfekt. Å selfies i ny og ne er en ting, men å "leke modell" er mer ukomfortabelt
Men det er jo litt gøy også. Når jeg var liten lå jeg hver kveld og ba til Gud; vær så snill la meg bli 170cm høy! Kate Moss var 170cm og superhot på den tiden. Men det ble ikke bønnesvar der gitt!
Jaja, jeg klarer meg fint med mine 164cm og for noen dager siden dro jeg med meg en god venninne for å ta bilder.


Vi hadde det veldig moro, og bildene ble ikke så verst de.


Jeg har inngått samarbeid med den kuleste Sport Fashion butikken i byen, All-in og da må jo dokumenteres.

All-in skiller seg litt ut i den forstand at de er opptatt av å ha merker som er eksklusive for sin butikk.
Det siste tilskuddet er dansk design, merket RAIN.

RAINS finnes kun i utvalgte butikker i Norge, og min samarbeidspartner All-In er den eneste i Haugesund som har dem. Det er noe av det unike med denne butikken i sentrum, de satser på merker og kolleksjoner som er eksklusive, og som ikke alle har. Det er jo ikke kult at alle butikkene har det samme?

Jeg er jo ikke redd for å skille meg litt ut, så jeg elsker den knallgule regnjakken. Jakkene koster fra 699kr. Kjempebra pris for superkule regnjakker. Og jeg hører rykter om at det blir regnvær fremover... just saying.

Skikkelig blinkskudd, hehe, aner ikke hva jeg prøvde på der!

Jeg kjøpte også en jakke til mannen min, siden han bruker endel skjorte og "penklær" i jobben så er denne lange regnjakken perfekt å ha utepå. Og ikke minst til for eks 17 mai!

All-in finner du i gågaten i Haugesund, og på Facebook her:
Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate