onsdag 18. februar 2015

Oppgradering kjellerstue

Man får aldri nok puter, eller? Ikke jeg iallefall. 

I kjellerstuen har vi endelig fått lagt gulv, så nå er det styling på gang. Jeg var en tur innom kremmerhuset og jysk i dag. 
Og hjelpes så billige, og fine puter de har på jysk! 

Kjempebillige dunputer også. Pynteputer ser alltid bedre ut med dunputer inni, godt interiørtips til deg der. 

Jeg har ikke fått alt på plass, venter på noe i posten også, men en sniktitt får dere her. 

Forresten, sjekk ut @haugesundsentrum på instagram, vi kjører konkurranse der nå hvor du kan vinne gavekort på 1500kr, som du kan bruke i flotte butikker eller på opplevelser i sentrum. 

Ha en fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate