tirsdag 24. februar 2015

Lunsjdate - hjemmelaget knekkebrød og rundstykker

Søte jenter på besøk i formiddag, koselig prat og god mat.


Favorittknekkebrød laget med havre fra Haugli Bakeri og kokos&pasjonsfrukt syltetøy fra Nicolas Vahe er skikkelig digg! Knekkebrødet fikk jeg med meg i går da jeg var der for å ta bilder til sentrumsbloggen, og det smaker skikkelig "hjemmelaget", er sprøtt og smakfullt.


Rundstykkene pleier jeg å lage med finmalt samalt hvete og litt vanlig hvetemel. Drysser alltid sesamfrø på toppen. Egg og tomater hører med på lunsjbordet


Nystekte rundstykker, kaffe og frukt.
Vi har skravlet og kost oss, godt med slike formiddager. 


Ha en fin ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate