mandag 9. februar 2015

Key pieces for spring 2015

                                                                                                          Innlegget inneholder reklame. 

Kanskje ikke den typiske "dulten på hodet" er særlig fashion, men ganske behagelig når man er sengeliggende i 10 dager.


Februar er et faktum, og jeg har begynt å titte litt på vårmoten. Jeg har alltid elsket klær og mote, og kaster meg gjerne på nye trender.  

Hovedfokuset i bloggen har vært interiør og litt skjønnhet, men jeg syns det er på tide å utvide litt med flere av mine interesser. Mote, klær og trender er noe jeg er opptatt av og kommer til å dele litt mer av. Jeg leser faktisk flere moteblader enn interiørblader. I tillegg kan jeg kanskje komme med tips til oss som er (langt)  over 20 årene, og likevel er glad i mote og trender.

Jeg fikk ganske mange (ikke akkurat positive) kommentarer da jeg i 10 klasse kom i piratbukse på skolen. Det var det nyeste i motebildet, og jeg var superkry over å ha funnet en sånn bukse i Haugesund. Det er ikke alltid det smarteste å gjøre når du bor på bygda, å kle seg anderledes, men jeg brydde meg ikke. Det tok heller ikke lang tid før piratbuksetrenden nådde bygda og alle gikk med det. Jeg flyttet til Bergen da jeg var 17 og der fikk jeg iallefall gå med det jeg ville uten kommentarer. Da var det nettingstrømper, buffallo sko, miss sixty bukser osv.. Grøsser nesten litt når jeg tenker på det, men guri så kul jeg følte meg. :)


Våren 2015 står for tur og endel av trendene som begynte såvidt i fjor kommer enda sterkere i år. Jeg kjøpte noen helt hvite sneakers på zara i fjor, de er ganske utslitt så det er på tide med nye. Helhvite sneakers er hot! 





























Og det kan kombineres både med jeans, skjørt, kjoler eller kule joggebukser. 



Jeg har funnet de perfekte hvite sneakers hos All-in i Haugesund sentrum. Da jeg skrev blogginnlegg om all-in (les mer her) så fikk jeg jo sett på noen av nyhetene og  disse hvite sneakersene er perfekte. 

De koster 999kr koster disse Adidas Flux all white.



Definitivt ett viktig "key piece" for våren 2015.


Sport fashion er en trend som er enkel å kaste seg på, som er behagelig og ikke minst praktisk når man er småbarnsmor.

Kult og sporty pencilskirt fra Lindex kombinert med hvite Adidas Flux. 

Jeg syns også det er viktig å satse på ett par sneakers av god kvalitet når man først skal kjøpe. De må sitte behagelig på foten og ha litt demping. Adidas Flux har alt dette i denne modellen, og det ble kåret til årets sneakers i 2014. 


Ha en fin morsdag! 


1 kommentar:

  1. Så lekkert antrekk! Blir superglad for slike innlegg, digger antrekksinspo du legger ut på instagram :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate