torsdag 12. februar 2015

Blomster og sjokolade!


Okei, jeg må innrømme det.. jeg er en sucker for Valentines dagen.
Det er liksom noe med det hjertene og blomstene overalt som gjør at jeg blir glad.


Jeg har vært hos Ekornsæters blomsterforetning i sentrum for å ta bilder til sentrumsbloggen, og jeg klarte jo ikke la være å kjøpe en liten ting.



Både den søte konglevasen og sjokoladen er kjøpt der.

I denne blomsterforetningen, som faktisk har eksistert i 90 år, finner du søte sjokolader, røde roser, buketter og alt i skjønn forening. Jentene som jobber der er superkoselige og flinke, de finner akkurat det du trenger.


Du kan også ringe dem eller bestille på nettet, slik at de leverer blomstene på døren. Det liker vi.

Du kan lese mer om denne fine foretningen her:
http://haugesund-sentrum.no/blogg/romantikken-blomstrer-sentrum/

Også en nyhet! "Bloggeblomsten" Corokia er kommet inn igjen! Den kule, rustikke og trendy planten selges ut ganske fort så vil du ha den må du ta turen innom.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate