lørdag 3. januar 2015

Januar - stue - styling

Hei! Januar er her, en "ren" måned. Julepynten er ryddet ut av stuen og den er litt "tom".

Men det er jo litt deilig med en ren flate som kan stylet på den måten man vil. 
"Hvite hjem" blir ofte beskrevet som kalde og upersonlige. Kanskje det er noe i det, men jeg hørte på en konferanse en gang at pga stressende hverdag med jobb, skole, trening osv så velger vi ofte hvite og avslappende hjem for å komme hjem til noe som ikke gir oss tusen inntrykk men som lar oss hvile. Jeg tror det er noe i det. 

Så lenge jeg har ullskinnene, naturen (i form av stubber og lysestaker i tre) og masse levende lys så er jeg fornøyd og kan slappe av på sofaen med ingefærøl og ett par biter marsipansjokolade. 


Ha en fin lørdag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate