mandag 22. september 2014

Stylingtips kjøkken


Hei!
På lørdag var jeg og Karianne Vikse (brandbyvikse) på Oasen storsenter for å lage litt interiørstemning.
Vi stylet kjøkken og soverom. Det var veldig morsomt å springe rundt å laste opp interiør fra de ulike butikkene og hjelpes så mye flott som finnes nå! Nydelige sengesett på kid, all slags kult kjøkken utstyr fra ahlens og kitchen. Kjempegøy!

Slik ble det altså; 



Vi snakket med folk som kom forbi og vi hadde også en konkurranse for å vinne ett gavekort på 500kr på oasen storsenter. Folk kunne dele sine beste interiørtips og være med i trekningen. 
Jeg vil derfor også gi leserne mine den sjansen! Så legg igjen en kommentar på ditt beste interiørtips og du er med i trekningen om å vinne gavekortet. Eneste regel er at du må kunne komme å hente det på oasen storsenter på norheim. 

Lykke til! 


3 kommentarer:

  1. Mitt beste interiørtips er rett og slett å bruke det du liker, ikke det som er moderne :) Et hjem skal gjenspeile de som bor der, og det får man ikke ved å herme etter kataloger osv. Bland dyrt og billig, lyst og mørkt, og finn din egen stil! Det har i allefall jeg gjort, og jeg er veldig glad i hjemmet vårt :)

    SvarSlett
  2. Mitt beste interiørtips er å pusse opp gamle møbler og gi dem nytt liv! Enten ved å bringe dem tilbake til slik de var da de var nye eller ved å gi dem et helt nytt utrykk - rimelig, miljøvennlig, unikt og fint :)
    Krysser fingrene og tar gjerne turen ned fra Sunnhordland for å gå på Oasen ;D

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er!!
    Ble jo knallbra:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate