tirsdag 25. februar 2014

Vår-inspirasjon 2014

Hei!

Interiør kan man finne over alt, til og med de "gode gamle" nettbutikkene som H&M og Ellos har veldig mye fint å finne.

Jeg kikker ofte innom begge to, og mine siste putekjøp er hovedsakelig fra Ellos.

Det må liksom ikke være en "Hay" pute for at man kan få en lekker og inspirerende vår-følelse i stuen.

Her er en collage jeg har satt sammen fra hm.com



Fra Ellos:



Jeg har god erfaring med produktene fra både H&M Home og Ellos, og prisen er jo ofte veldig, veldig bra!

Håper du fikk litt inspirasjon der, og ha en fin kveld!


4 kommentarer:

  1. Vårlig og fresh inspirasjon! Jeg ønsker meg noen nye puter, jeg - som vanlig;))

    Ha en fin onsdag!
    KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  2. Flott inspirasjon!
    Eg handle mye på begge plassene og e knallfornøyd :-)

    SvarSlett
  3. Fine tig du har samlet:)
    Trenger absolutt ikke være så dyrt for og være fint ♥

    SvarSlett
  4. Så herlige farger! Jeg er virkelig klar for vår, på alle kanter. Hjemme, i garderoben og værmessig :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate