torsdag 28. november 2013

Julegavetips til mannen!

Hei!
Jeg har faktisk kommet i gang med julegavene, og det er jo koselig å sitte å surfe etter julegavetips. Som regel foretrekker jeg å handle gavene i butikk, men det finnes jo uendelig mange flotte nettbutikker som leverer raskt og enkelt hjem i postkassen.
Julegaver til mannen syns jeg er vanskelig. Min mann, som har jobbet i klesbransjen endel år er kanskje litt mer kresen enn andre. *ler*

Heldigvis er det noen ting man alltid trenger, og med fin design og en morsom tekst blir det en fin gave.





Gavesett og deospray fra Fleur de Sante
Ett fint gavesett med dusjsåpe, parfyme og fuktighetskrem er en gave som de fleste setter pris på. Det er kanskje ikke alle menn som er like opptatt av slike «jåleing» og holder seg til «Axe» og slike sterkt paryfymerte deodoranter *grøss* Så da passer det fint og kjøpe ett gavesett med litt mer milde lukter. Lekker utforming og design gjør at det pynter opp i badehyllen. Også syns jeg produktnavnet til deo-sprayen var stilig; Dandy!
Jeg har skrevet om produkter fra Fleur de sante tidligere her:
http://silje-vaniljeis.blogspot.no/2013/08/yoghurt-og-gull-til-kroppen.html

Og når jeg sjekket siden i dag så jeg at  registrerer du deg for nyhetsbrev hos Fleur de Sante nå får du 10% rabatt på ditt neste kjøp også, det er jo greit å få med seg.
De har også ett stort utvalg av produkter til oss damer, til alle aldre og hudtyper.

Har dere noen erfaring med produktene?
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate