fredag 18. oktober 2013

Interiørmessen i Bergen-ready to mingle!

Hei!


Jeg er på plass i Bergen og stemmningen er på topp!



Messen er like fin som alltid, og bloggvenninner på plass.

Serveringen er klar på Villa Skjoldtun!

Marthe; you rock!

 Verdens beste jenter!! : Marthe (Fruen fra Trondheim) Linda (Hviit.no), Kjersti (kjerstis lykke), Jorid (noe på hjertet), Meg og Tine (Oslo in chanel) <3 p="">


Hotellet er supert, og jeg gleder meg til champagne-frokost i morgen. :)

I kveld har vi vært på "Villa Skjoldtun" for champagne og mingle.


Vi koser oss, og det er så gøy å se alle igjen!

1 kommentar:

  1. Så kjekt at vi får være litt med på bloggtreff, vi og ;)) Kos dere ! Ser jo veldig hyggelig ut ;)
    Siv Therese

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate