fredag 30. august 2013

Yoghurt og gull til kroppen?

Hei!

Det er fredag, jeg har vært på trening og nå er det kaffe og avslapping.
Deilig med fredagsfølelsen, eller hva?

Som dere vet er jeg glad i nettshopping. Er sikker ikke bare meg som surfer rundt på nettbutikker og fyller handlekurven, planlegger, og så sletter ett par artikkler, legger til og drømmer? Etter trening i dag har jeg kikket litt rundt på nettet etter nye tilskudd i dusjen. En dusjsåpe jeg falt for er denne:


Altså, hvem vil vel ikke ha skimmer og gull i dusjen?! :)
Tror nok jeg må teste denne. Jeg er også på jakt etter en  god fuktighetskrem til kroppen. Jeg blir fort tørr i huden når jeg trener ofte og må dusje ofte, og denne syns jeg virket herlig:


Yoghurtkrem fra Fleurdesante.

Jeg pleier å bruke Biotherm sin, men er litt lei av den nå så er på jakt etter tips om en god fuktighetskrem. Har du tips?

Jeg liker at det er litt lukt i kremen, men det må ikke være for mye. Også MÅ den trekke inn i huden kjapt, for jeg er alltid rask på badet ;)

Ønsker deg en fin helg!
Og senere i dag skal dere få noen Fretex-tips fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate