tirsdag 14. mai 2013

Det er ikke gull alt som glitrer..

men det trenger ikke være det heller!


Jeg skulle innom Fretex i dag for å se etter noe marmor jeg ville bruke til en stylingjobb, men kom ut med denne rååååå lampa!


Jeg elsker når man finner GULL på fretex, til slikk og ingenting. Mannen er kanskje mindre glad for enda en lampe, men men.. 

I love Fretex!

Stylingjobben jeg skal gjøre er en visningsleilighet, og det er virkelig en utfordring. 90 kvadratmeter, 2 soverom, kjøkken og bad. Heldigvis har jeg fått den flotteste interiørbutikken i Haugesund sentrum med på laget; Bruno Interiør! Har du vært der? Den er helt fantastisk fin, og virkelig verdt å gå innom, spesielt om du vil sikre deg de lekre Usahama posene som er blitt så populære.





Følg Bruno Interiør på instagram for flere bilder.


Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder og stylingen underveis, så følg med.

Ha en flott kveld!

3 kommentarer:

  1. Stilig lampe! Og spennende jobb du ha.

    :-)

    Vicky

    SvarSlett
  2. KUL lampe!!
    Og så gøy med stytlingjobben - lykke til:)
    Med Bruno på laget MÅ det jo bli bra ♥

    SvarSlett
  3. Lampen er superkul! Den butikken har jeg ikke hørt om, kanskje jeg skal ta en tur i helgen siden jeg faktisk skal være i nærheten.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate