mandag 11. mars 2013

Naturlig i interiøret

Hei!
Arbeidshelgen er over, mandagen er kommet og sola skinner ute.


Herlig å ha fri i dag kjenner jeg. 

Svigers var så snille å passet ungene i helgen, siden mannen nå er reist til Australia. En hel uke skal han være borte, så da er det godt med familie som stiller opp.
Svigermor hadde tatt med seg en gren fra hagen sin til meg, og den passet jo perfekt inn her i huset. :)


Det er skudd på den, så når de kommer ut blir det fine gule blomster, perfekt til påsken som nærmer seg. 


Jeg er forresten så klar for våren, men i dag var det faktisk -8 da jeg stod opp! Brrr..

Tips! Magiker sjenken fra IKEA satte jeg nye håndtak på. De er laget av ett gammelt skinnbelte. 

Ønsker deg en fin uke start!
Og glem ikke å bli med på GiveAwayen jeg har nå, du kan vinne ett nydelig smykke fra Secrets by B.

3 kommentarer:

  1. Jeg fikk også en slik fin grein fra svigermors hage! Pynter fint opp både med og uten de gule blomstene :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder hos deg og dei gule blomstrene som kommer fram er så fine,må plukka noken i Hagen her og,såg dei solgte dei på Mestergrønt og tenkte at så bra eg kan plukka dei gratis:)
    Den skjenken har eg og,like den siden den er så smal og lang og så det pynta opp med leireimer på,tusen takk for supert tips!

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Elsker fargetonene og lyset - knall!:)
    Klem klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate