onsdag 6. februar 2013

En titt på premien "Make your own banner"

Hei!
I dag fyker timene!

Jeg har vært i studioet til Radio102 her i Haugesund, direkte på luften. Utrolig spennende, og jeg var ganske nervøs. Men flinke Hanne fikk meg til å slappe av, så jeg kunne godt sittet en time til. Hehe, neida. :)

Dere kan høre intervjuet her:
Ellers fikk jeg, etter litt "Toll-tull" bannerene i posten i dag.
Jeg bestilte dem fra www.molly-meg.com. 


Den heldige vinneren ble trukket (se innlegg fra mandag), og hun får den snart i posten. :)

Banneren min skal jeg bruke til å pynte i søsteren min sitt bryllup, hun gifter seg til sommeren og planleggingen er i gang. 

Jeg har flere giveawayer på gang, den første finner du HER ( fra Personlig Almanakk).

De neste kommer denne uken.
Nå er det tilbake til pensumlesing, ha en nydelig dag!

2 kommentarer:

  1. Jekk jo kjempefint på radioen i dag:)
    Helen S.

    SvarSlett
  2. Oj så spennende å være på luften da!
    Flinke du..
    Heldig vinner som får en slik lekker sak i posten ♥

    Fin dag til deg og dine
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate