tirsdag 29. januar 2013

Klar for vinterens happending i Haugesund!

Hei!
Nå nærmer det seg 2 februar og "Den store bryllupsfesten"!
Jeg har skrevet om dette arrangementet tidligere, fordi jeg er så imponert over hva flinke Cathrine Aase Walberg har fått til her i "lille" Haugesund!
Kjendiser, rød løper, moteshow med Leila Hafzi og Kristine Vikse, premier til over 100.000kr, bankettmiddag og mye mer!

Jon Lundemoen kommer også, og skal kåre kveldens beste antrekk, i tillegg får 3 heldige jenter egen styling med Jon og klær fra Høyer Haugesund til en verdi av 3000kr hver! Flott eller? :)
Jeg skal hjelpe til med litt diverse under arrangementet, og antrekket til festen på kvelden er nesten klart.


Den store bryllupsfesten



Diane von furstenberg
1.010 NOK - theoutnet.com

Charlotte Russe high heels
140 NOK - charlotterusse.com


Marc by Marc Jacobs marc jacobs jewelry
1.820 NOK - houseoffraser.co.uk

Skull jewelry
120 NOK - batoko.com


Jeg har ikke kjøpt alt dette, hehe, men jeg fant en lik kjole på H&M til 299kr, sko fra Bianco på 70% og klokka fikk jeg jo til jul. Er helt forelsket i den kornblåfargen for tiden. 
Gleder meg!

Håper å treffe noen blogglesere der? 

1 kommentar:

  1. Du blir stunning vakre du på lørdag, på dagen må du ha klar joggeskoene;-) Kan tenke meg det blir en del springing da, bryllupslokale som skal styles og annet- så bra at du kan være med meg:-)
    Og på kvelden, da skal vi slå ut håret;-)) Du blir kjempefin i kjolen, gleder meg til å se!
    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate