onsdag 23. januar 2013

2 februar- Save the date!

Stikkord:
Bryllupsmesse, styling, premier, rød løper, kjendiser, vakre kjoler, musserende, bankett, inspirasjon og gavedryss!

2 februar går "Den store bryllupsfesten" av stabelen på Rica Maritim i Haugesund.
Jeg skal være med, og gleder meg enormt!

I forkant har vi fulgt ett par som skal gifte seg på arrangementet, gjennom serien som går på TV Haugaland.

Dette er messen for deg som går med giftetanker, er forlovet, planlegger bryllup eller bare vil ha en helaften med jentegjengen! Cathrine Aase Walberg, som driver bryllupsbyrå her i Haugesund, står bak denne unike messen. Hun har gjort en formidabel innsats med å skaffe over 40 flotte utstillere, kjendiser, stylister og premier til denne dagen.

Sjansen til å vinne ett kjøkken til 100.000 kr, cruise, styling med John Lundemoen, klær til 3000kr fra Høyer Haugesund, gavekort og mye mer!
I tillegg blir det gratis ansiktsbehandling, kåring av kveldens beste antrekk, sminketips fra Glow minerals, prøvesmaking av kaker og cupcakes, flott brudekjolevisning med Leila Hafzi og mye mye mer!
Det er også en egen Lounge for gutta den kvelden.


Billettene er lagt ut for salg hos Scanticket.no.

Ta med deg en venninne, klubbjentene, moren din eller mannen din og blir med på årets bryllupsfest!
Følg også FB siden for mer informasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate