tirsdag 27. november 2012

Den store bryllupsfesten!

Hei!
Nå må dere følge med. For dette blir STORT!
I februar arrangerer ett heidundrane arrangement i Haugesund som ingen har sett maken til!
Det blir en av neste års største arrangement i Haugesund.

Spente?

Det er bryllup som står i sentrum. 
Flotte, pyntede lokaler (og sikkert mange gode tips og råd til bryllupspynting) .
Ett ekte brudepar og vielse!

Stands fra alle de flotteste butikkene i Haugesund sentrum
Laila Hafzi (dååne, har dere sett kjolene hennes??)
Hanne og Egor
Jon Lundemoen

Her er mer info:


Skal du gifte deg neste år er denne messa ett MUST!

Det er ei driftig, flott dame som står bak denne planleggingen, og jeg er helt imponert over hva hun får til. Cathrine, som jeg møtte gjennom barselgruppen, driver ett bryllupsbyrå her i Haugesund. Sjekk siden hennes HER

Det vil komme mer info om dette etterhvert, men dere kan sjekke ut Facebook siden deres HER og følge med der. Tv-Haugaland dekker forberedelsene, så det blir å se på tv også.
Dette blir kjekt!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate