mandag 10. september 2012

Gutterom; gammelt og nytt

Hei!
Mandag og ny uke :)

Jeg må si at fra å hate mandager, har jeg nå begynt å like dem. Det er en starten på en ny uke, treningen er unnagjort, høstluften er frisk og jeg kan tenne masse lys. I like!


Før vi hadde fotograf og journalist på besøk så var det jo endel å fikse. Caspian sitt rom har vi tapetsert med Storeys sin "Plank" for en tid tilbake, men manglet en liten bit.



Den er nå på plass, samt en hylle og denne supre klemme-lampen fra IKEA.


 Jeg har to sånne, som jeg kjøpte for 2 år siden, men nå tok jeg den ene fra vårt soverom inn på gutterommet.


Sengen er gammel og kjøpt via en i familien. 
Kassen med hjul er en gammel dynamittkasse fra Bergen.




De gamle skoleplansjene kjøpte jeg av Veronica (villaWegner, ) som hun hadde kjøpt på en nedlagt skole. 


Fine, og litt skumle = akkurat passelig på ett gutterom til en som elsker dinosaurer og all slags skumle dyr.


Ha en fin dag!

24 kommentarer:

  1. Nydelig gutterom med masse flotte detaljer :) Likte veldig godt tapeten.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint rom han har! Heldige han som kan få være i et slikt rom å leke. :o)

    Ønsker deg en glad dag og fin start på ny uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. kjekt gutterom! Tapeten er bare til å dåne av =)
    Ha en frotsatt fin mandag ;)

    SvarSlett
  4. Så flott rom:)
    Liktre den tapeten godt altså!!
    hehe, ja, mandager er bra de, da er det jo snart fredag, tjihi... :))

    SvarSlett
  5. mmm... digger den tapeten altså! og hadde ikke vært meg i mot å ha et slikt hjørne på en av guttas rom med skumle/kule plansjer og verdens kuleste stoool! :D love IT!

    ønsker deg en fin uke!! :)

    SvarSlett
  6. Kjempefint rom og kjempefin gutt.

    Ha ei superfin uke!

    SvarSlett
  7. For eit aldeles HERLIG gutterom! Eg gremmes over at eg ikkje får overta total bestemmelse over minstemann sitt rom, det kunne vore så mykje varmare og kosligare om berre mamma fekk ordna litt :-D Men eg har heldigvis fått lov å innreda tenåring sitt rom slik eg ville, og er godt fornøyd med resultatet.

    Ha ein fin dag, Silje :)

    SvarSlett
  8. Så kult gutterom!! Må bare si at etter jeg snublet over bloggen din for en tid siden har jeg blitt mer og mer begeistra! Endelig en blogg som inspirerer meg og minner om min egen smak :-)

    SvarSlett
  9. For et koselig gutterom! Likte de flotte plansjene, og den fine kroken med stoler!

    Håper vi får se journalistbilder etterhvert, da! Spennende!

    :-)

    SvarSlett
  10. Et utrolig stilig og tøft rom! Digger tapetet.

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  11. kjempetøft gutterom!! -og for en skjønnas som bor der! :)

    SvarSlett
  12. Så lekkert :) elsker tapeten!
    Fn mandag til deg! Klem L

    SvarSlett
  13. Kjempefint rom lille-gutten har, stilig tapet og kule detaljer :-)

    God mandag videre til deg!

    SvarSlett
  14. Kjempefint gutterom!
    Elsker tapeten med den fine senga. Fargen er utrolig flott til en veggen:)
    Jeg må jo bare få en gutt engang:) Du inspirerer Silje:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  15. Utrolig stilig gutterom, og kjempeskjønn gutt:)
    De skoleplansjene var knalltøffe!

    SvarSlett
  16. For et fint gutterom! Tapeten var utrolig fin. Sengen var også veldig fin og nå kjenner jeg hvor mye jeg savner sengen vi hadde til Lillebror, som vi byttet ut for få måneder siden.

    SvarSlett
  17. For ein flotte tapet! Kjekt å se ka du får te:)

    SvarSlett
  18. kjempefint! e veldi glae i sånne senge:) å den tapeten jore seg sjikkeligt godt der inne!
    klem:)

    SvarSlett
  19. Tøft og stilig rom - perfekt gutterom!:)
    Nydelig tapet - skulle ønske jeg hadde en vegg jeg kunne ha tapetsert uten alt for mye arbeid...!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  20. knalltøft rom, ett perfekt blanding av tøft men alikevel ikke helt stor gutt enda, digger tapeten!!!

    SvarSlett
  21. åååå sååå knall lekkert barnerom!!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate