tirsdag 31. juli 2012

Bli forhandler av ett nytt merke barneklær?


Hei!
Å shoppe klær til barna er veldig gøy, nesten mer gøy enn å shoppe til seg selv, hihi. Og det er alltid kjekt når man finner nye klesmerker, syns jeg :)

Soo.dk er ett dansk merke, med flotte barneklær.
Soo.dk er mote for barn i alderen 3-12 år, og er endel av Frientex, bare tilpasset barn.


Soo.dk er barneklær for små individualister. :)


Jeg likte veldig godt gutteklærne.
 Utvalget til jenter er ofte veldig stort, mens til gutter er det ofte vanskeligere å finne tøffe klær. Ofte er gutteklærne dyrere også. 
Tipper Caspian hadde vært veldig kul i dette:


Eller denne tøffe oransje genseren, med kule jeans og sorte støvler:



Hvis du melder deg på deres nyhetsbrev så kan du vinne ett gavekort på 500 kr! Det trekkes to vinnere hver måned. 

Vil du lese mer om å være forhandler kan du lese her: http://soo.dk/no/forhandler.html
Som forhandler får du låne hele kolleksjonen i 1-12 uker, ha 1-2 party hver uke. En grei måte å tjene litt ekstra penger. :)
Ønsker du ha ett party hjemme hos deg kan du lese mer her:  http://soo.dk/no/vaertinde.html


Jeg må inn å kikke litt mer, og gi gjerne en lyd om noen av dere har erfaring med disse klærne!
Merket var ukjent for meg inntil nå. 



Ha en fin kveld! Her skinner sola etter en hel dag med lyn, torden og regn.




Sponset






1 kommentar:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate