lørdag 24. mars 2012

Brudeteppet som "sengegavle".

Hei!
For lenge siden såg jeg ett nydelig bilde i ett blad; det var ett stort såkalt "brudeteppe" på veggen.
Ett stort, hvitt teppe med sølvdetaljer. 
Det har jeg aldri glemt, så da jeg fant dette teppet på Jysk ble jeg kjempeglad!



Det er lite, men utrolig vakkert.

Jeg har valgt å stifte det på veggen, bak sengen, som en slags sengegavle.


Syns det ble fint med de duse fargene. :)

Lampen er fra Ikea, og sengeteppene er speidertepper fra Jysk.

Tavleveggen består, og kommer til å bestå. Veldig godt med en mørk vegg på soverommet, og mye gøy med å tegne på den. :)


Garderobeløsningen vår har skapt litt frustrasjon pga at den er åpen. Men i dag hengte vi endelig ett forheng opp, og det var herlig å slippe å se rotet. Hihi :)



Godt å få orden, eller i allefall mulighet til å skjule rotet. :D

Ha en fin kveld!

22 kommentarer:

  1. Hvor er lysslyngen fra? :)

    SvarSlett
  2. Veldig fint teppe som sengegavl!
    Også liker jeg godt den "pute"-lampa!!!

    SvarSlett
  3. ...så utrolig lekkert teppe!!
    & GENIAL måte å bruke det på!!

    *digger*

    ..ellers et nydelig soverom..
    Tøft valg med tavlevegg på soverommet!

    HUGS

    SvarSlett
  4. Det teppe er så fint! Har tittet på dette teppet før og har så lyst til å bytte ut det vi har i stuen...Har de større str?

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, dessverre. Jeg måtte spørre om det, men de fikk den bare i den str.
      Men jeg vet Living har lignende.
      klem

      Slett
  5. Sånn type sengegavel har jeg aldri sett før, stilig! :) Fint soverom med rolige farger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Mona. Ble endelig fornøyd, etter ca 3 måter å ha sengen på. hihi

      Slett
  6. Lekkert soverom.
    Lur løsning på sengegavlen, ble dekorativt.

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  7. Nydelig soverom du har! stemningsfullt :)
    Digger sengeteppet, og hodegavelen var lekker!

    knip fra Vibeke i skråningen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!
      klem til deg ;)

      Slett
  8. Så fint soverom :) Sengegavelen var jo bare knall :)

    SvarSlett
  9. Wow,det må jeg si.. for en ide ☺ Nydelig teppe..
    Riktig fin Lørdags kveld til deg..

    SvarSlett
  10. Nydelig teppe, tror kanskje jeg må en tur å se på det i butikken, kunne tenkt meg det på jenterommet.

    Klem

    SvarSlett
  11. Alt for lenge siden jeg har vært innom deg!
    Så masse fine innlegg asså :)

    Finfine bilder av soverommet. Kul ide med teppet!

    Ha en fin dag videre!
    klem

    SvarSlett
  12. For et herlig soverom!! Du burde så absolutt slenge dette bidraget
    med på min utfordring: sengeoppredning =)

    Fine tanker til deg, og for en flott giveaway du har på gang!!

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  13. W o W ! Lovely room! And what an idea, that carpet on the wall! I have to visit JYSK as soon as possible :) Love also that chalkboard wall <3 and actually everything in your bedroom. Can I introduce it in my blog http://www.divaaniblogit.fi/blogit/vaaleanpunainenhirsitalo/ ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, so much! :)
      And you are velcome to share my pictures ;)

      Slett
  14. Teppet er kjempefint! Må gå til Jysk, kanskje de har det ikke lengre. Nice blog! :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate