mandag 16. januar 2012

Mandag, ny uke og ny inspirasjon!

Hei!
Takk for fine kommentarer og gratulasjoner i forbindelse med at bloggen er nominert til Årest mest Inspirerende mammablogg! Jeg ble så glad, og selv om konkuransen ser ut til å bli tøff, så er det en ære å bli nominert. Og ikke minst sammen med de andre flotte bloggene (noen nye, og noen jeg leser jevnlig).


Caspian sin lesekrok er snart ferdig, og det fiineste strikketeppet fra Fretex.
Lampen manglet "understell", så jeg borte hull i bildelisten og festet den nedi der.

Nå skal jeg ta meg en veldig nødvendig luftetur, er susete i hodet etter å ha ligget inne hele helgen. Så da blir det en tur innom Living for litt ny inspirasjon. Det er vel litt lenge til våren, men jeg lengter etter litt mer vårlig og mykt i interiøret.

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en riktig fin ny uke!

    Velfjortjent med nominasjon!
    Du er inspirerende!
    Du har fått en stemme av meg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Oppdaget nettopp at du er nominert, du fikk min stemme :) Finfin ukestart ønskes deg :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nominasjon! Det var jo velfortjent:-) Og for en deilig lesekrok til Caspian! Fretex kan by på lykke i massevis. Klem fra meg

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate