søndag 8. januar 2012

Global Chic

Nib`s første utfordring i 2012 er "Global chic". Jeg grublet lenge på hva jeg skulle finne på, men etter litt hjelp og tips fra mannen, så gikk det bra.. tror jeg.

(Og siden jeg ligger her, med halsbetennelse atter en gang, så er det greit å fordrive tiden med litt bilderedigering)

Mine bilder er litt østeninspirert; mannen har tegnet på tavleveggen (ser dere kamelene? hihi) og jeg stylet med puter og lykt.


Puter med gull, paljetter, lilla og mønster.


Og veldig koselig med lyslykter inn i blåtimen...


Det var mitt bidrag, for flere flotte bidrag så trykk HER

Ha en fin kveld!


19 kommentarer:

  1. Så fint du har styla det!

    Eg føler virkelig med deg som har halsbetennelser! Eg har hatt eit liv med uendelig mange halsbetennelser, og dei kom alltid når det passa minst! Men i fjor tok eg endeleg mot til meg og fjerna mandlane! Etter det har eg fått eit nytt liv! Har ikkje hatt ein einaste halsbetennelse etterpå! (Bank i bordet!)

    God bedring Silje!

    Klem frå Synneve

    SvarSlett
  2. Så stilig bidrag og likte kamelene ;)
    Virkelig en kjekk utfordringen, som om jeg ikke likte den i begynnelsen.
    Men liker at det er rom for egen tolking.
    Nå må du ta vare på deg selv og god bedring ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Stilig, liker stemningen.

    God bedring:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  4. Så kule bildene ble med tavleveggen bak å sånn! :)
    Herlig!

    God bedring, stakkars deg!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. Der kom den ja.. Stilig bidrag :)

    SvarSlett
  6. så stilig dette var, nydlige farger :)
    ha en fin klem m<3

    SvarSlett
  7. Flott bidrag Silje, og veldig artig at du fikk med mannen og:)
    Herlige farger!!

    Lykke til!

    SvarSlett
  8. for eit team! ;)

    dette var kjempefint, Silje!

    -klem

    SvarSlett
  9. Knallflott bidrag, Silje. Heier på deg og de andre fra roganland :)

    God bedring, kjære du. Håper du blir raskt frisk igjen!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Å så fint, og så kjekt at du og mannen har samarbeida om prosjektet. Gjerne eg skal dra inn Herr Fryd litt, han slår av og til til og har gode ideear faktisk :)

    God bedring til deg, ta mandalen, det hjalp for meg, har ikkje hatt halsbetennelse ein gong etterpå, og det er fire-fem år sidan eg fjerna dei.

    Klem Eli

    SvarSlett
  11. Nydelig bidrag..
    God bedring til deg..ikke noe gøy å være syk nei!!
    God klem.)

    SvarSlett
  12. Så fint bidrag Silje! Veldig kul styling og vakre farger!!
    God bedring til deg, ikke noe gøy å være syk<3
    Klem Karlotte.

    SvarSlett
  13. Kjempestilig bidrag Silje!! Gir en ekte marrokansk stemning :) Føler med deg, er selv syk om dagen og det er ikke noe gøy!! Masse god bedring til deg:) Klem Pauline

    SvarSlett
  14. Så herlig! Dette likte jeg godt :)

    klem Nina

    SvarSlett
  15. For et inspirerende bidrag! Lykke til i utfordringen og ha en fortsatt finfin tirsdag :) Fortsatt god bedring, hvis ikke du er frisk igjen! Klemmer

    SvarSlett
  16. Så fine bilder Silje:) Utrolig flotte detaljer og tøft med den mørke tavleveggen bak. Lykke til i utfordringen.

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  17. Hei på deg!

    Så flott bidrag, og så kult med de
    kamelene i bakgrunnen.. *smile*

    Masse lykke til i konkurransen...
    Slenger meg selvfølgelig til som
    følger av bloggen din!

    Inspirerende!

    Klem fra Ida
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  18. Fine farger i bildene du har tatt! Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  19. Dette er bare så tøft Silje! Liker spesielt kamelene på veggen :)
    Er glad i østen, og lengter både tidt og ofte ned igjen til Egypt og Sharm el sheik.. Ferieminner for livet.. Lykke til!!

    klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate