torsdag 19. januar 2012

GiveAway! Vinn ukeplanlegger!

AVSLUTTET.


Hei!
Da er det klart for ny GiveAway!
Denne gangen er det stiligevegger.no som sponser premien, og du kan vinne en ukeplanlegger- wallsticker!

Genialt, eller hva? Denne kan festes på alle glatte og rene overflater, det følger med sort tusj og seks kule snakkebobler. Les mer om den HER.
Denne passer jo både på jenterommet, eller på kjøkken eller kanskje i gangen?

Du skriver på med sort tusj, og vasker lett av med en fuktig klut.
For å være med er det bare å kommentere i dette innlegget, legg igjen mailadressen din så jeg får tak i vinneren.

Lykke til!

68 kommentarer:

  1. Jepp, er med!! Den var jo kul!!
    huspaarophus(a)hotmail.no

    SvarSlett
  2. Den var stilig! Har kikket på forskjellige ukeplanleggere, og noen av dem er jo helt usannsynlig dyre. Dette ser ut til å være et bra alternativ. :)

    SvarSlett
  3. Super premie da!
    Prøver lykken :)
    Ha ein flotte kveld :)

    Klem fra Renate <3

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  4. Sånn ønsker jeg meg! Hadde en miniutgave som kalender i fjor. Helt gull når man skal holde orden på fem menneskers aktiviteter i løpet av en uke. :-)

    SvarSlett
  5. Å, så gøy! :) eg er med! :)

    lina_vatle_sandgren@hotmail.com

    SvarSlett
  6. I just searched that kind of wallsticker! Very nice :)
    Your blog is so beautiful, I founded this last week.

    SvarSlett
  7. Vi kunne virkelig trengt en slik! Flott giveaway, Silje.


    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Den var utrolig flott:)
    En slik skulle man hatt!!

    Gratis med omtale hos Kremmehuset i dag! Vel fortjent!
    Flott blogg du har:)

    Klem Mari

    SvarSlett
  9. For en flott premie. Jeg er gjerne med i trekningen jeg :)

    Gratulerer med omtale hos Kremmerhuset. Så utrolig gøy :)
    Ønsker deg en flott kveld.
    klem jane

    SvarSlett
  10. Så fin den var, ja takk! =) ramona_stenvi(a)hotmail.com

    SvarSlett
  11. Ja, denne er perfekt!
    Har en stygg skyvedørsgarderobe i gangen, og der hadde den passet bra!!
    Og vi som har såååå mange ting og holde styr på, hehe:)

    Jeg er med:)

    SvarSlett
  12. Denne var stilig!!
    Jeg er sååååå med... :D

    Mange klemmer fra Ida
    :)

    SvarSlett
  13. Åh! Så stilig!! :) Jeg blir gjerne med!

    klem
    Sybell Agathe

    SvarSlett
  14. Jups, en sånn trenger vi! Krysser fingrene for at det blir jeg som får mail fra deg ;) kriboee@broadpark.no

    SvarSlett
  15. Du og du for en gave! Tommel opp for slike hverdagsgleder. :))
    sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Det var en veldig praktisk giveaway! Jeg melder meg på!

    Fint tips om Le Grene også!

    Klem fra Barbarella

    SvarSlett
  17. Så kule:-) du e flinke SOS! Klem Stine:-)

    SvarSlett
  18. DETTE er hva heg virkelig trenger! :)) Vi er blitt 5 i familien nå, og dagene flyyyr....:))
    Kjekt å ha noe som kan hjelpe oss litt i hverdagen:)

    jonsaker@hotmail.com


    *ønskeseg*

    Klem Janne:))

    SvarSlett
  19. Den var fin, jeg blir med!

    KLem Margrethe

    SvarSlett
  20. Så artig den var. Kjekt med ukesplanlegger. og denne var jo fin også.
    jeg er gjerne med

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  21. Denne hadde passet helt perfekt hos oss! Håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  22. Den ser veldig fin ut - jeg prøver lykken :)

    Hilsen Karianne
    karianne.oeie@gmail.com

    SvarSlett
  23. Den ser veldig fin ut - jeg prøver lykken :)

    Hilsen Karianne
    karianne.oeie@gmail.com

    SvarSlett
  24. Superfin!! Vi har blitt en liten familie i løpet av 2011, så en sånn får vi virkelig bruk for.

    Vennlig hilsen Silje
    siilje@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Denne var kjempesøt!
    Superfint å kunne holde orden på
    alt som foregår med en sånn en i hus!

    Jeg er med!
    Lykke til, alle sammen!!

    Ane

    SvarSlett
  26. hiver meg på Giveawayen jeg også! Hadde vært kjekt med en sånn. hektisk hverdag her i No55:)
    Kaja.

    SvarSlett
  27. God kveld! Denne kunne jeg godt ha brukt for i en travel hverdag!!Hyggelig blogg du har. Marianne(mahoent@online.no)

    SvarSlett
  28. Så stilig den var:) En slik hadde vært kjekt her hjemme:)

    Ha en fin dag! (mittlivirosa@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Å, denne hadde virkelig vært mitt i blinken for oss som har så mye å holde styr på og glemmer alt for mange avtaler nå om dagen :P

    pusia666@gmail.com

    SvarSlett
  30. Åh, denne hadde vært perfekt til datteren min! Håper på vinnerlykke :)
    tonjegb(a)hotmail.com

    Klem

    SvarSlett
  31. denne var lekker!åh yes!
    den er jo så fin å hvit. me digger.
    hannah@aaholm.com

    klemz

    SvarSlett
  32. Ja, takk :) Dette er eg svært gjerne med på. Så lurt :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  33. Hadde vært kjekt med en sånn istedenfor den minikalendrenen jeg var så lite smart å kjøpe ;)

    siwpeder(a)hotmail.com

    SvarSlett
  34. For en super giveaway Silje!
    Og for en flott blogg du har!
    Rotet meg først inn her idag jeg, og det så jo ut til å være lurt;)!
    Jeg er med, en slik planlegger hadde vært super i den lille distré familien vår!;)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  35. Jeg er med. Super kjekk når man har barn og mann som skal andre ting enn seg selv ;)

    SvarSlett
  36. Noe så stilig!! Og praktisk!! Og kuult!!
    klm ingrid l
    ingridskogen@live.no

    SvarSlett
  37. Stilig! Jeg er med:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  38. Go frihelg Silje :)

    SvarSlett
  39. Go frihelg Silje:)
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  40. Rigtig fin blog, og rigtig fin præmie !!! Vet om flere der kunne ønske sig sådan en ukeplan ;)
    balbinus@olivant.fo

    SvarSlett
  41. Oh, denne likte eg! Knalllurt! Og veldig "needed" med to som jobber turnus ;)

    Lykke til til meg :)

    Klem

    SvarSlett
  42. Kul premie og alltid like kjekt med give away :)
    Prøver lykken...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  43. Oooo! Jeg er med!

    Klem

    hjeljegerblittmamma@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Morsom premie ;-) Vil selvfølgelig prøve lykken!

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  45. Wow for en flott give away! Jeg krysser fingrene å prøver lykken :)

    God helg!
    -Nina

    SvarSlett
  46. Hei hei! Må jo være lov å ønske i det nye året;)

    Grete-jo@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Kjempebra premie! Sånn trenger man virkelig for å holde styr på alt...:-)
    Kjempefin blogg du har! Den inspirerer virkelig!! :-)

    God helg!
    Rebecca.
    Rebecca.olsen@langfjell.net

    SvarSlett
  48. knalltøff planlegger

    hilsen susanne
    susanne_eriksen@ymail.com

    SvarSlett
  49. Å den var da utrolig smart! Og kul! Jeg vil gjerne vinne:)
    elisfo@gmail.com

    SvarSlett
  50. Ja, den vil jeg gjerne ha, så jeg slenger meg med! :-)

    lena.inderdal@gmail.com

    SvarSlett
  51. Det var litt av en praktisk gave :) Denne må jeg bli med på!

    SvarSlett
  52. Eg prøve lykken:). siljembu@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Denne var både fin og praktisk, det liker jeg;)
    Blir gjerne med i trekningen.
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  54. Tvi Tvi til meg selv for at jeg har flaks denne gangen :) For denne vil jeg ha.
    God helg :)

    tessa_622@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Denne var jo bare helt genial!! Jeg blir lett med i trekningen om denne.

    Ønsker deg en koselig helg.
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  56. Såå fin! Eg er med :)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  57. Så praktisk! Ønsker meg sånn :)

    God helg til deg og dine!
    Linda

    SvarSlett
  58. Kjempe fin blogg du har og give away:)cec_olsen@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Akkurat en sånn trenger vi!! Krysser fingrene for vinnerlykke!

    SvarSlett
  60. Prøver lykken inne hos deg. Den planleggeren så ut til å være helt genial :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  61. Blir gjerne med:) Har en i størrelsen under som jeg har kjøpt på Ebay, men hadde vært kjekt med en til:)

    SvarSlett
  62. Denne hadde vært helt susen å vinne for et rotehode som meg ;)

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  63. Oi! :) Den var fin!
    Likte snakkeboblene!
    Hiver meg med:)

    Silje

    SvarSlett
  64. Genial:)

    Jeg er med!

    Ha en fin dag.

    Anne

    Anne_n83@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Så sinnsykt kul!
    Denne ønsker jeg meg =)
    Klem Line
    li-a4@online.no

    SvarSlett
  66. Jeiii en sånn planlegger hadde vært supert å hatt:-)I'm in!!

    sommerwinther@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Så bra!
    Jeg er med :-)
    Fanny (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate