tirsdag 29. november 2011

Ønskeliste!

Hei!
Her er det uvær igjen, blåser og regner. Så jeg sitter like greit å setter sammen en ønskeliste.
Hviit har en konkuranse gående, og jeg vil være med!

Her er min liste:





Bli med du også?

Reglene er:
Du må lage en collage, eller på en annen måte vise frem din ønskeliste fra hviit.no

Collagen/bildet/innlegget må linke til hviit.no.
Du kan legge ut ønskeliste for deg selv, barna, mannen eller hvem du måtte ønske.

Du kan være med hver uke, med en ny liste.

Hver uke trekkes en vinner som får en super gave. Kanskje et av ønskene blir oppfylt?! Høres ikke det gøy ut?

Sleng deg med, på hviit.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. fine ønsker Silje. ja eg kunne neste *copy-paste* :)ha en super dag selv om berit maser på døra. klem

    SvarSlett
  2. Masse flotte ønsker her :) Skulle gjerne hatt en sånn herlighet fra Krosser gård *sukk*

    Finfin onsdag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Fin ønskeliste! Mye jeg kunne tenkt meg hos hviit :)
    Tusen takk for i går. Så kjekt å treffe deg! Fikk ikke si hade før du for, men håper du hadde det bra og følte deg inkludert! Så kjekt at du kom!
    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate