mandag 14. november 2011

Førjulstilbud til mine lesere!

Hei!
For noen dager siden fikk jeg en henvendelse fra Barnepalasset.no, om jeg kunne tenke meg å gjøre ett samarbeid med dem. Etter en titt på nettsiden deres, så ble det ja!
Så, tilbudet til dere mine kjære lesere, er 25% rabatt på de nydelige klærne fra LilleLam, og 25% på Uggs!
Var ikke det bra?
Jeg bruker mye ull til barna, og vinterhalvåret er det vel bare ull de går i stort sett. Da er det litt kjekt å ha litt ekstra fint ull, som man kan bruke som pentøy. *smiler*
Julegave til Caspian har jeg også bestillt derfra; denne kuuule bilen! Tipper Caspian blir overlykkelig, og det er ett pluss at den er så stilig å se på også ;)



For å få rabatten må dere skrive inn koden: BLOGG8 i kommentarfeltet når du bestiller.

Barnepalasset.no har også interiør, klær og sengeklær fra Lexington, kosedyr, leker, dyrehode-trofer og mye mer.
Ta en titt, kanskje du finner noen julegaver?

Ha en fin kveld, her blir det hobbykveld på meg og mannen igjen!

1 kommentar:

  1. Hei Silje. Så kjekt å komme over lokale bloggere i Haugesund.
    Leste repotasjen deres i vi bygger nytt, den var veldig fin.
    Jeg er også blogger på haugalandet og har hatt hus repotasje i samme blad.
    Liker bloggen din godt og følger deg videre.
    Ha en fin dag.
    Mvh Karianne

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate