søndag 6. november 2011

En helg å huske!

Hei!
Hvor skal jeg begynne egentlig? Jeg har hatt det så GØY denne helgen!

Torsdagen var jeg både kvalm og nervøs før jeg skulle på flyet, men da jeg møtte Frufly på Gardemoen, så var det bare fint.*smiler*

Vi skravlet i vei på flytoget og frem til hotellet.

Treffet hos skjønne Linda (Hviit.no) var en suksess, selv om jeg (som mange andre) ikke fikk snakket med alle jeg ønsket. Showrommet var stappfullt med flotte ting, og jeg ble gjerne litt blendet? I allefall var det eneste jeg kjøpte med meg; washi tape!
Men jeg falt HELT for denne flotte lampen fra TineK, som var utstillt nede i showrommet:


Men den hadde nok blitt litt vanskelig å frakte forsiktig i trillekofferten min. *ler*
Jeg får notere meg den på ønskelista til jul.

Goodiebaggene var jo en klasse for seg selv, og det var så mye fint!
Tapetrull, kopper, julepynt, tøyservietter m/serviettringer, hudpleie, blader, neglelakk, hårprodukter, advendslys osv..
Jeg får ta dem i ett eget innlegg!

Fredagen var det shopping, sushi og kos i Oslo. Jeg og Heidi var på House of Oslo (wow) og på Granit på grynerløkka. Granit var like bra som jeg hadde forestillt meg, og det ble en handlepose der ja.
Blant annet disse råkule lysestakene i betong, og en laget av ett rør! Jeg skulle gjerne hatt flere av den, men de veide jo endel så det gikk ikke.

Jeg kjøpte også en svart julekule som man kunne skrive på med hvit tusj, og siden vi skal ha juletre for første gang i år så må jeg jo ha litt julepynt. Vi fikk også noen flotte kongler i sølv av Kid i goodiebaggen som sikkert passer perfekt til.

På kvelden var det ett lite vorspiel på hotellrommet med de flotte jentene Jorid og Nina, før vi traff Anette og Anne Grete for å spise middag. Vi var på karaokebar, på Fridays og hadde det helt supert! Rundt 02.30 var jeg i seng, trøtt og sliten i beina, men for en kveld!
Tusen takk for en fantastisk helg i Oslo jenter!

Skulle ønske jeg tok flere bilder, men jeg var altfor opptatt med å storkose meg!

Da jeg kom hjem ventet det en flott pakke i postkassen, fra fine Synneve. 6 bilder fra Hagendorm vant jeg, lekkert innpakket med lerkekongler. Tusen takk!


Ha en fin kveld!

15 kommentarer:

  1. Takk for sist! Var kjempekoselig å treffe deg! :) Og den herlige haugesund dialekten :) Tiden gikk så fort på treffet, men jeg storkoste meg.

    Jeg fikk jo med meg lampen, og den kan anbefales på det sterkeste! :)

    Fortsatt fin søndag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Veldig hyggelig å endelig få møte deg:) Rart det der...men jeg lette faktisk etter deg:)
    House of Oslo har jeg faktisk ikke fått vært enda...jeg lengter;)

    Koser meg med bloggen din og har lengtet etter innlegg fra deg i helgen:)

    Håper å få møte deg igjen:)
    Kos deg i kveld!

    SvarSlett
  3. Har sett flere innlegg fra dette - høres og ser kjempegøy ut!! Så bra at det var vellykket!:)
    Lekker lampe.
    klem

    SvarSlett
  4. Det må ha vært sååå gøy!
    En gang må jeg også bli med tror jeg altså :)
    Men det må være litt "trygt" å kjenne noen, men jeg gjør egentlig ikke det, så jeg skjønner følelsen du hadde på fredag!

    Så bra at du hadde en superfin helg!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. Tusen takk for en fantastisk helg Silje! :) Det var så hyggelig å møte deg, du er like skjønn som du viser her på bloggen!! Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

    Nyt kvelden, KLEM

    SvarSlett
  6. Hei Silje!

    Det høyres ut som om dåke har hatt det kjempekjekt i hovedstaden :)

    Den lampen er sååå lekker! Håpar du får den til jul :)

    Bra at sommerfugl-bilda kom trygt fram :) Kos deg med dei!

    SvarSlett
  7. Takk for sist. Veldig koselig å treffe deg selv om vi ikke fikk snakket så mye. Ser ut som du har kost deg hele helgen, herlig!

    SvarSlett
  8. Wow, det høres jo bare ut som den PERFEKTE helgen ja;) Så mye artig du har fått gjort;)
    Fikk desverre ikke snakket med alle hos Hviit nei, men vi får håpe det ikke er siste gang;))
    Veldig FLOTT opplegg var det i allefall, jeg storkoste meg;))

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Hei.

    Hørtes ut som en super helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. heldige deg som fikk være med på treffet! så utrolig koselig ut.

    masse fine saker du har fått deg fra hovedstaden:=
    )
    Stor klem

    SvarSlett
  11. Enig med deg, Silje!! For en koselig helg!! Og så kjekt det var å treffe deg:) Håper det ikke blir så lenge til neste gang!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  12. Hei søte Silje! Høres ut som du hadde enorm fine dager i Oslo. Jeg elsket Granit selv men er det så alt for sjelden. Det var superkoselig å hilse på deg frøken, får håpe en ny anledning byr seg om ikke så alt for lenge! Enn så lenge koser jeg meg med den fine bloggen din:-) ha en fin uke, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  13. Høres ut som dere har hatt en fantastisk helg. Hærlige bilder rundt omkring på bloggene som tyder stort på det!

    Ønsker deg en fin uke ;-)

    SvarSlett
  14. Åhhhh, denne har jeg ikke fått med meg..Fiiiint innlegg om en herlig helg i Oslo! Syns det var så moro å møte deg, ikke bare en men to ganger :)

    Håper det ikke blir lenge til neste gang :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei igjen!
    Så koselig å hilse på deg hos Hviit, og så herlig
    bloggen din er - jeg legger meg til her så jeg
    kan følge deg videre : )
    God tirsdagskveld til deg,
    klem Elisabeth

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate