søndag 23. oktober 2011

Bursdagsfeiring med dinosaurkake og cakepops!

Hei!



I går hadde vi en kjempe koselig bursdagsfeiring for Caspian.


Han fyller ikke 2 år før på mandag, men i går innviterete vi de små vennene hans. Vi hadde pølser, snop, kaker og brus.
Jeg laget dinosaurkake og den ble en suksess! Bare husk, at om du bruker brownieskake, så ta den ut en stund før den skal spises, for viss ikke er den knallhard! Hehe.



Forutenom ett raserianfall like ved bursdagsstarten, koste Caspian seg.


 Og toppen av lykke var å få to store dinosaurer! De var helt perfekte, og han lekte med dem hele ettermiddagen. *smiler*

Jeg har ikke vært frisk de siste dagene, men på Ibux og paracet klarer man mye. Hihi.
Men lørdagsmorgen kom jeg på; jeg har glemt å lage bursdagskrone til han!
Man tager hva man haver, og dette ble kronen hans:


Denne er laget av en dorull, fargestifter og strikk. Veldig lett og veldig søtt :)

Nå er det del 2/3 bursdagsfeiring, med farmor og farfar denne gangen.

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Så koselig med bursdagsfeiring :) gleder meg allerede til å ordne til bursdagen til storesnuppa i januar :)

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. gratulerer med 2 åringen!!!

    for en tøff dino kake!!

    klem beate

    SvarSlett
  3. Kjekt med 2 års feiring! Gøy når ungene vokser til og en ser kossen de gleder seg over ting en lager til dem og gir dem! Den kronen var utrolig artig, og den kaken ville nok absolutt falt i smak her i huset også.. selv om min gutt er seks år :)

    Lykke til med resten av feiringen!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 2 åringen. Kaka var knall tøff, og kreativ krone må jeg si :0)

    Nydelig søndag til deg
    klem Jane.

    SvarSlett
  5. Ser ut som dere har hatt en fin feiring! Kaken så jo veldig god ut den, så jeg regner med at prinsen og vennene hans var fornøyd!

    Ha en fortsatt fin søndag og god bedring!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så kjekt med bursdagsfeiring og så fint du hadde ordnet til :)
    Kul krone og kake og ikke minst herlig bursdagsbarn!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Åhhh så fin kake. Lurt å bruke kremtopper som tagger. Kan tenke meg kaken falt i smak.

    SvarSlett
  8. Du er så flink!
    Herlig bursdagsfeiring!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen til bursdagsbarnet! Herlig med en grønn dinosaurkake!
    Håper du er frisk og rask igjen i dag!
    God mandag!
    Klem E

    SvarSlett
  10. Grattis til bursdagsgutten! Kjempefin dinosaurkake :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate