torsdag 8. september 2011

Garderobeskap i metall

Hei!
I dag har jeg avspasert, og det var godt! Så i dag kjørte jeg hjem til pappa og hentet garderobeskapene. De er allerede på plass i stuen, og der er så fiiine!
Pappa lurte selvsagt (lattermildt) på hva jeg skulle med de gamle skapene, og jeg svarte:
"Vett ikke, men jeg MÅ ha dem!". :)

Mannen foreslo å ha dem i 2 etg, utenfor soverommet slik at vi kan ha finjakker og kjoler i dem, og det var ikke så dumt forslag det. Men nå får de stå her i stuen en stund først.


Jeg må ordne låsene på dem, for de er ødelagte, så jeg får finne på noe smart.


Så gøy at flere allerede har lagt inn link til bloggen sin, og er med på Utfordringen; Vis meg hvordan du pynter spisebordet ditt!
Bli med du også, og det blir premiering av det mest inspirerende bildet!

Ha en nydelig kveld!

21 kommentarer:

  1. Kanonfine skap, digger digger.
    Heldigen deg, har vært på leting lenge etter sånne skap:-),
    Håper det dukker opp noen;-).
    Håper å få blitt med i utfordringen din:-).
    Klem hilde

    SvarSlett
  2. Sååå kule.
    De var råkule.
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg skal bli med men rekker aldri å ta bildet mens det er dagslyst...Håper du ikke avslutter konkurransen med en gang...;)

    SvarSlett
  4. KNALLkule skap!!!!☺
    Har lyst på eit slikt eg og-men dei veks ikkje på trær.... :)

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. For en super blogg!!
    Her likte jeg meg så godt og kommer definitivt snart igjen!
    God helg!

    SvarSlett
  6. Så stilig! Gratla!
    Superkoselig blogg! Kjekt med andre lokale bloggere.. selv om jeg ikke helt hvor du blogger fra;-)
    Klem fra Veronica

    SvarSlett
  7. Så kult..jeg og vil ha..
    Hiver meg med i stue utfordringen din i morgen jeg..
    Ha en god natt!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Kjempetøffe!! Godt med fedre ;)

    Jeg skal bli med på utfordringen din, i løpet av helga. :)

    Flott blogg du har - har lagt meg til som følger ;)

    SvarSlett
  9. Digger de skapa der. :0)
    Kjempe fin blogg du har. La meg til som følger her om dagen.

    klem Jane.

    SvarSlett
  10. Det ble jo riktig så fint - passet godt inn hos deg! Kan se for meg at far din syns det er litt pussig ja :)) Jeg må også snart redde inn oliventreene mine, det er jo fine inne også!
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  11. Hvilket kupp!! Slikt er LYKKE:-) Grattis med nyanskaffelsen, veldig fint stylet forresten, digger den sorte og hvite puta!

    God kveld til deg, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  12. Så kule! Sikker på at det blir bra både med og uten finkjoler inni.

    SvarSlett
  13. LEKKERT!! :) Har et par stående på kontoret til pappa jeg og - kanskje jeg kan få et par!!

    HERLIG - klem

    SvarSlett
  14. Hei, de skapene er jo bare fantastiske - forstår godt at du båre MÅ ha de :-) Har akkurat funnet bloggen din via Stylizimo - kjempefin blogg (du har fått en ny følger). Og fin utfordring du har - kommer kanskje med et lite bidrag :-) God helg!

    SvarSlett
  15. Så tøft! Slike skap er virkelig skatter! Heldig du er :)

    Ha en skjønn helg! :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  16. Så utrolig kult, "misunnelig"....! Det ser helt rått ut! Tar seg supert ut i stuen din synes jeg!
    God helg!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  17. Kjempe fine! :-)
    Har kanskje noen sånne snart jeg også! Må bare mase litt mer først ;-)
    Tror kanskje jeg skal hive meg med på utfordringen din ikveld...kanskje :-) Fin-fin blogg du har!
    KLEM

    SvarSlett
  18. De var rååå kule! Mmmh, digger de virkelig:-)

    Klem til deg skjønne!!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate