fredag 5. august 2011

En regnfull dag!

Hei!
Gjett om Elena var skuffet i dag, når hun så det regnet ute! Hun elsker å bade, grille og lete etter krabber... alt som hører sommeren til. Det har vært noen deilig dager med fint ver, men så var det slutt.
1 halv vegg på huset fikk vi malt.
Jaja, kanskje sola titter frem igjen allikvel?



Vi har iallefall hatt en liten tur ut i regnværet, så var det inn å lage kako m/marshmellow..mmmm.




















Jeg har endelig kommet i gang med bildeveggen min, bare rammene foreløbig, men bildene kommer etterhvert. Må nok ha enda en tur på IKEA å kjøpe flere rammer snart.



Denne gamle kassen var det jeg fikk med fra hytten, er den ikke stilig!?
Jeg skrudde på hjul og har magasiner, lys og annet dill inni den. Kanskje jeg får med meg en kasse til neste gang?


(Lykta er kjøpt på Lille My Interiørbutikk)

Sofaen er vi kjempe fornøyde med! Deilig å ligge strekk ut på kvelden og se på tv, har savnet det etter 1 mnd uten sofa! Og at den er hvit lyser opp hele stuen.


Tusen takk for alle de fine kommentarene på kjolen i forrige innlegg, får nesten prestasjonsangst med tanke på at jeg skal ha den på! *ler*

Ha en finfin ettermiddag! Senere kommer middagstips; kyllinglår i ovn m/karrisau og hjemmelaget potetstappe. Nam!

5 kommentarer:

  1. Det var ein nydelig farge du hadde på veggen, og jepp (!) den kassen var heilt kanon! Heldigen du :) Me har også bildevegg - det er så kjekt, det var fint puslespel du hadde laga.

    God helg! Trur ikkje været blir så værst i morgon :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Bildeveggen blir fin :D
    God helg!
    Fikk lyst på kakao m marshm :)

    SvarSlett
  3. her også er det øs pøs...
    Best å gjøre noe gøy inne, så en glemmer regnet :)
    Virker som dere har hatt en koselig dag tross alt!
    Spennende bildevegg og den blir nok så fin så ;)
    GOD HELG til deg og dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Kommer til å bli en knall bildevegg, gleder meg til å se hvordan den blir til slutt! Jeg har også planer om en bildevegg men jeg kommer visst ikke lengre;)
    Dere har en så flott stue/spisestue også, nydelig!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Utrolig fin farge på veggene. Og bildeveggen blir nok kjempefin, gleder meg til å se den ferdig!
    Kassen var også helt fantastisk!!

    Håper dere har en finfin helg!
    Klem
    -Amalie

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate