onsdag 20. juli 2011

Give away; vinn gavekort i interiør-nettbutikk!

Hei!
Ja, vi kjører på med en give away til!

Denne gangen fikk jeg en koselig mail av Cecilie, som driver nettbutikken "Lille My" i tillegg til sin vanlige interiørbutikk på landet i Nord-Norge.
Hun har også store planer om å åpne en kaffebar! Driftig dame dette her.

Jeg har valgt å inngå ett samarbeid med henne, og dette kommer dere tilgode!
Nå har du sjansen til å vinne ett gavekort på 300kr fra nettbutikken "Lille my"!
Er ikke det bra?
Jeg har allerede sett med ut litt forskjellig, her er mine favoritter:



Her er reglene:

1.Lodd for å kommentere på dette innlegget, si gjerne hva du ville ha brukt gavekortet på i nettbutikken!
2. Bli følger hos meg.
3. Bli fan av Lille My på facebook! Trykk her.

Så hele 3 lodd å ta denne gangen!

Vinneren annonseres på søndag!

Lykke til!

41 kommentarer:

  1. Jeg er med! Har blitt fb-fan av butikken hennes, og følger bloggen din fra før av. Full pakke med heldige lodd til meg altså. :)
    Hva jeg ville brukt gavekortet på er ikke lett å si, for der var det alt for mye fint. Det må jeg tygge litt på. Flott å se folk som skaper sine egne arbeidsplasser her oppe i nordnorge. Det gjør meg glad. :)

    SvarSlett
  2. Nice :) Tre lodd på meg, og eg ville valgt den lyseblå forma i frå Rice - lekker!

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så koselig og gøy. Jeg prøver meg på tre lodd. Ønsker md sølvrammene fra LD, de hadde passet godt inn i gangen som jeg skal pusse opp nå i høst.. Klem Henriette

    SvarSlett
  5. Ny butikk for min del så takker for tipset. Hadde nok brukt et gavekort derfra på noe fra Oppbevaringsdelen i butikken:)

    2 lodd for følger og kommentar.

    SvarSlett
  6. Så gøy! Jeg er med. Jeg hadde brukt gavekortet på noen lykter og kanskje noe fint pynt. Får aldri nok av slikt. Blir 3 lodd på meg da :)

    SvarSlett
  7. Så kjekt med give away. Prøver lykken med 3 lodd jeg. Satt og myste i nettbutikken, og må innrømme at jeg ikke klarer å bestemme meg for èn ting:p Men synes det var noen søte knaggrekker der, som hadde vært fine på soverommet mitt som for øyeblikket bare har noen stygge ikea-kroker:/

    Krysser fingrene for litt vinnerlykke;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Wow så mye flott nettbutikken hadde:) Jeg er frelst på rammer for tiden , så dette er min favoritt
    http://www.limy.no/productdetails.php?product=284

    vil gjerne være med i trekningen og tar 3 lod:)

    SvarSlett
  9. Moro med Giveaway, også så mye fint det var i den butikken. Favorittene var nok de små hjerteskålene, denimbrikkene og formen i mint fra Rice. Jeg prøver meg på tre lodd jeg - er allerede følger og kan lett like LilleMy på facebook - krysser fingrene :=)

    SvarSlett
  10. Blir gjerne med på trekningen - 2 lodd. Jeg ville gjerne hatt noe fint til å ha på terrassen. :o)

    /Lene

    SvarSlett
  11. Masse fint! Jeg prøver lykken med 2 lodd! :)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Min favoritt er den lykten på bildet du la ut ;)
    Gjerne med i konkurransen jeg! :)
    Men kan du kanskje fortelle meg hvor de 2 lampene på bildet under er fra? :) De var heeelt nyyydelige altså :)
    Klem Silje

    SvarSlett
  13. 2 lodd på meg. Likte godt hengelykta.. Og der var myyye fint til barn. Så hadde nok blitt noe til barna. Blir det ikke alltid det?... ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hei Silje. Jeg vil bli med! Tre lodd til meg:-)

    SvarSlett
  15. Gøy med giveaway:)
    Gavekortet hadde jeg brukt på duftelys, såper og godlukt:)
    Tar 2 lodd jeg, kommentar og følger.

    SvarSlett
  16. Så fin butikk. jeg har lenge lett etter en henge lykt i litt indisk stil.
    Da jeg fant dene. i to forskjellige størrelser var gleden stor.!

    Denne ønsker jeg meg.
    http://www.limy.no/productdetails.php?product=48

    nyeelig butikk.skal titte litt mer på den nå....

    SvarSlett
  17. Hei!
    Så gøy med giveaway.
    Trodde allerede jeg var følger av bloggen din, men det var jeg visst ikke... Det er jeg nå, hurra!
    Kjempegøy nettbutikk, med masse fint. Om jeg vant ville jeg nok kjøpt ei lekekasse til prinsessa eller noe annet fint fra RICE til henne.
    Ha en fin dag.
    klem

    SvarSlett
  18. Oi så mye fint! Fant meg noen flotte skåler fra Nordal, glass skrinet av lisbeth dalh var lekre, også smykkestativet wave... Det må jeg nesten ha!:)
    Fyrer på med alle 3 lodd jeg :) Wish me luck

    SvarSlett
  19. Jeg fant mye fint der inne. Ville brukt kortet på et smykkestativ, tror jeg :)
    Jeg tar to lykkelodd.
    Klem Tonje :)

    PS: Vedig gøy om du ville vært med på min gi-bort også. God klem

    SvarSlett
  20. Tar 3 lodd jeg også da :)
    Lille My er jeg stor fan av, og om jeg skulle vinne tror jeg at jeg måtte bruke kortet på noe til kjøkkenet da jeg snart skal til å lage nytt kjøkken i vårt gamle hus :)

    Klem Marianne på landet

    SvarSlett
  21. Tar 3 lodd jeg! :)
    Ville brukt gavekortet på å kjøpt meg noe fint til stua eller kjøkkenet, siden jeg nettopp har flyttet i hus og har derfor ikke fått kjøpt inn så mye enda. I Lille My's nettbutikk er det så masse fint å sikle etter! :)

    Ha en flott sommer!
    - Charlotte

    SvarSlett
  22. Fin blogg og fin Give Away!!:)
    Blir gjerne med med 2 lodd.

    Koselig at du er med på min Gi vekk også!:)
    Janni

    SvarSlett
  23. Hei =)
    Jeg ønsker meg to esker jeg fant inne på nettbutikken, kjempesøte =)

    http://www.limy.no/productdetails.php?product=164

    hansen-87@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  25. Hei Silje :)) Tre lodd til meg *hurra* ! Jeg vet sannelig ikke hva jeg ville valgt fra Lille My`s interiørbutikk, her var det virkelig litt av hvert å velge i! Lykten du har bilde av likte jeg veldig godt, det samme med et kurvhjerte for å hente i vindu/på vegg. - men likte mye annet også. *valgets kval...* Huh, nå vet jeg hva jeg ville hatt (og helt sikkert kommer til å kjøpe meg): en av de kanonkule Envirosax-veskene!! De var helt rå!! *Jubler og takker for å ha funnet Lille My sin blogg*

    SvarSlett
  26. Da har jeg tatt tre lodd. Tvi tvi:) Jeg syns de nye veskene er såååå kule, så jeg tror nok jeg hadde brukt gavekortet på en Envirosax <3

    SvarSlett
  27. Flott nettbutikk og give away.
    Tar 3 lodd og prøver lykken :)
    Flott terrasse dere har fått- flott farge også- håper sommervarmen kommer snart så alle får nyte sine uteplasser mer :)
    God sommer

    SvarSlett
  28. Kjempeflott veranda du har, håper du får mange fine timer der i sommer!
    Selvfølgelig er jeg alt fast følger av bloggen din, via bloglovin!
    Elsker den Rice forma:))
    Vennlig hilsen GunnB
    gunnberit1@gmail.com

    SvarSlett
  29. Så gøy! Jeg hadde nok brukt gavekortet på en fin lykt kansje eller noe annet fint :) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  30. Hei hei :)
    Eg lese bloggen din kvar gang et nytt inlegg kommer.
    Eg kunne tenkt meg giveaway for eg har veldig lyst på den kvite lysekrono de har, øve det nya spisebordet våres så kommer idag :) Kommer godt me litt avlsag på prisen då!

    Hilsen litlesøster Hanne ;)

    SvarSlett
  31. Flott nettbutikk og flott premie :)
    Prøver lykken med 3 lodd jeg!
    Måtte tenkt meg grundig om for å klare å bestemme meg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med,og prøver lykken med to lodd.Mye fint i nettbutikken,likte godt den lille hvite slagbenken for barn:)

    Bli gjerne med på min give away du også:)Ha en strålende torsdag.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  33. Hei!
    Jeg er ny følger og må bare få si at du har en flott og veldig inspirerende blogg! Jeg synes de store arkivboksene i nettbutikken var fantastsik kuule og hadde jeg vunnet hadde gavekort nok blitt brukt på noen sånne! Jeg har blitt fan på facebook også så da blir det vel tre lykkelodd på meg:o) *krysser fingrene*

    (det går av en eller annen grunn ikke å legge igjen kommentar fra min google konto så derfor skriver jeg mail adressen min her : tina-t-s@hotmail.com )

    SvarSlett
  34. Perfekte give away-en! Jeg flytter ut for første gang nå til høsten.Trenger alt fra lys, duker, pynteting, pledd og puter, kjøkkenting osv. Alt egentlig! Hvis jeg skulle velge noe så måtte det blitt denne hammeren ( http://www.limy.no/productdetails.php?product=585 ), oppvaskboks ( http://www.limy.no/productdetails.php?product=661 ), og/eller ildfast form ( http://www.limy.no/productdetails.php?product=372 ).
    Jeg følger deg på bloglovin, liker Lille My på facebook, og har kommenter her.

    SvarSlett
  35. - Jeg kunne tenkt meg noen artikler til badet i Skjell-serien fra Lisbeth Dahl, etc.
    - Følger bloggen din via Bloglovin.
    - Jeg er fan av Lille My på Facebook.

    Mvh,
    Elin (sunde92elin@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. Heihei :)
    Jeg vil også være med...Blir 1 lodd på meg,er fremdeles ikke på facebook nei.
    Ville nok endt opp med noe fra Lisbeth Dahl og stettefatet med glasslokk...
    Knip fra na Rita.
    ritanett@online.no

    SvarSlett
  37. Jeg er lett med! =D
    2 lodd, jeg følger deg allerede :):):) Og den lekre nettbutikken, vinner jeg så blir det på pynte ting i huset! =D Heldig er den som vinner uansett! :D

    SvarSlett
  38. Hei,
    jeg ønsker meg det lille skapet fra Nordahl, i hvitt. Eller lilla ;)
    Tar 3 optimistiske lodd :)

    SvarSlett
  39. Hei!

    Jeg er blitt følger av bloggen din, så 2 lodd til meg : ) Hvis jeg skulle være så heldig å vinne så ville jeg brukt gavekortet på de fine ildfaste formene i friske farger - de hadde passet fint hos meg.
    Det er bare å krysse fingrene!
    Elisabeth

    SvarSlett
  40. Hei snupp! Litt i seneste lage å lage link.....så da blir det ett lodd på meg...
    Klem, M
    Ps....for andre give aways; jeg kan gjerne reklamere på Bloggedamer40+ bloggen.....

    SvarSlett
  41. Ps...linken på lille My interiør logoen til høyre virker ikke....ds..

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate