onsdag 18. mai 2011

Verdens beste, mest fantastiske brownies!

Ja,jeg tuller ikke! Dette er den beste oppskriften jeg har prøvd!
Men advarsel, den er nok ganske kaloririk, så kun til spesielle anledninger ;)

Her er den:

8 egg
1 kg sukker
- Piskes sammen.

Tilsett deretter 16 ss kakao, 6 ts vaniljesukker og 500g smeltet smør.
Hakk 200g mørk sjokolade i små biter og ha i røren.

Tilsett tilslutt 6 dl hvetemel.
Bland godt sammen, og ha i en smurt langpanne.
Stekes på 180grader i ca 35 min.
Dryss litt melis på, å server.



Nyt!

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Tuusen takk for oppskrift! Den skal garantert prøves!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder ♥
    Så skjønne barna var i matrosklærne;))
    Kaken så gooood ut!!

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Mmmm, den brownies'en så utrolig god ut!
    Den oppskriften tror jeg må prøves ut;)
    Så herlige bilder av barna dine! Utrolig flotte de var i matrosklærne :D

    SvarSlett
  4. EGENTLIG burde jeg ikke takke for den oppskrifta ;) Men gjett om jeg gleder meg til å bake de HERLIGE browniesene.
    NYYYDELIGE unger <3

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate