onsdag 30. mars 2011

"Ukens blogg" i Boligpluss&Give away; vinn TineK telys glass!

I morgen blir bloggen min presentert som "Ukens blogg" på Boligpluss sine internettsider,(juhu!) å i den anledning må vi ha en giveaway!
Disse nydelige TineK fasett telys glassene gir ett nydelig spill i lyset. Du kan vinne 2stk i klart glass, i forskjellige størrelser.

For å delta må du legge en kommentar i dette innlegget , for 2 lodd så legger du deg til som følger,
og for 3 lodd så skriver du i tilegg ett innlegg på bloggen din med link til denne giveawayen.
Jeg er kjempe spent på presentasjonen av bloggen min, håper den faller i smak.

Ha en fin kveld!

37 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med:) Jeg er allerede følger. Så da blir det vel 2 lodd til meg da:)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    W

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med å være ukens blogg i Boligpluss! Så GØY!

    Jeg blir selvsagt med på giveaway ( Jeg som elsker Tine K!)2 lodd på meg.
    klem Nina

    SvarSlett
  3. Så gøy at du er ukens blogg! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ukas blogg!
    Eg tar to lodd! komentar og følger;)
    Fann deg på NIB:)

    SvarSlett
  5. Heisann! Fant den fine bloggen din via W, og vil gjerne ha to lodd :)

    SvarSlett
  6. Hei :)
    jeg blir med på trekning..2 lodd på meg!!
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  7. Gratulerer..Ilove Tine K!! Er følger.2 lodd takk
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  8. Hei Silje, takk for hyggelig besøk i bloggen min:)
    Jeg blir gjerne med på give away for å feire at du er ukens blogg i BoligPluss!
    Jeg tar 3 lodd, takk:)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  9. Jeg blir med og tar 2 lodd:)
    Kommentar og følger;)
    Flott blogg!

    SvarSlett
  10. Gratuler så mye! Det er stort å bli ukens blogger i Boligpluss. Så gøy. Jeg er følger, og tar gjerne 2 lodd. Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så gøy! Blir med å feirer det med to lodd:-)

    Har en Award til deg på min blogg. Du velger selv om du tar utfordringen men ville gi deg den for å vise at jeg setter pris på bloggen din:-)

    Klem Gry:-)

    SvarSlett
  12. Spennende Silje:)

    Nydelig blogg du har!

    Klem fra Helen

    SvarSlett
  13. Kjempefin blogg du har:) *Blir gjerne med på giveaway'en din. Er det 2 lodd da jeg har blitt følger??

    SvarSlett
  14. Så artig! Det blir artig å lese:-)
    Jeg tar to lodd:-D

    SvarSlett
  15. Hei!

    Fikk nettopp nyhetsbrev fra Boligpluss, og kom over bloggen din. Gratulerer med fin omtale! Herlige bilder, så her må jeg definitivt kikke litt nærmere ;)

    Henger på videre også, og da hadde jeg jammen 2 lodd i giveawayen også!

    Ha en fin dag!
    Hilsen NinaB

    SvarSlett
  16. Gratulerer med ukas blogg i Bolig Pluss :)
    Jeg vil gjerne være med på give away, er stor fan av Tine K. Er allerede følger av bloggen din :)

    Så da blir det 2 lodd på meg :)

    Klem Marita

    SvarSlett
  17. jeg tar veldi gjerne 2 lodd :)
    kjekt å følge deg!
    klem manu

    SvarSlett
  18. Gratulerer som ukens blogg! Vel fortjent!

    Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 stk vinnerlodd!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  19. Jeg er følger, så da blir det to lodd. Fin blogg :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med fin artikkel! Det var faktisk slik jeg oppdaget bloggen din og falt pladask.:) Måtte bla meg laangt tilbake i arkivet + legge meg til som følger! Kjempefin blogg og kjempelekkert hjem du har - masse inspirasjon:) Gleder meg til å følge deg videre!

    Pernille
    pernille_83@hotmail.com

    SvarSlett
  21. tine k har så mye fint og de her er bare nydelige :9

    jeg er med og tar 2 lodder

    Klemmer til deg

    ps: bloggen din er så fin silje :))

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med!
    Har lagt meg til som følger, lagt deg til på bloggrollen min, plus at jeg har laget innlegg. Det blir vel full pott det???

    ;o)

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med i trekningen. De telysglassene er så flotte. 2 lodd til meg.

    Kari :-)

    SvarSlett
  24. Gratla ... disse telysholderne er lekre. x-fingre og tær for de vil passe ypperlig i min nyoppussede stue.
    God helg :-)

    SvarSlett
  25. Kjære deg!
    Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min. -Det er ingenting som glede meg meir, enn at folk likar bloggen min, og eg set stor pris på det! :)

    Sjølv har du ein veldig koslig blogg! Og likte godt den heimelaga pallebenken. Eg er i gong med eit pallebord. -Så får me sjå kortid det blir heilt ferdig (det står og tørkar litt no) :D

    Legg meg som følgar på bloggen, og tar samtidig nokon lodd til Give Awayen :)
    God lørdagskveld vidare!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  26. Tusen takk for titten hos meg, slik jeg fant veien til deg:)
    Kjempeflott blogg du har, har tatt tre lodd hos deg og håper å vinne herligheten ifra deg, gratulerer så mye med ukensblogg;)
    Gleder meg til å følge deg;)
    MVH henriette

    SvarSlett
  27. Gratuler som ukas blogg!!!
    Eg blir gjerne med, 3 lodd på meg:)

    Krysser fingrer for at eg blir den heldige:)

    Klem♥

    SvarSlett
  28. Kjempe fin blogg! Å bare elsket det du hadde gjort med den pallen =D Det vil jeg også ha :-) Jeg tar 2 lodd ;) Ha en kjempe fin helg videre..
    Klemmer fra Stine :)

    SvarSlett
  29. Kjempe koselig blogg du har Silje. Mye inspirasjon og flotte bilder :)
    Tar 3 lodd ;)
    gratulerer så mye som ukens blogger!!

    SvarSlett
  30. Hei.kjempefin blogg du har.Tine k har så mye fint,har veldig lyst å være med i give awayen.

    SvarSlett
  31. Flott give away,jeg vil gjerne være med!har fasettglassene til Tinek overalt,nydelige:)jeg tar 3lodd:)

    SvarSlett
  32. Så gøy med ukens blogg!
    Spennende;))
    Jeg blir gjerne med og feirer, og trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  33. Hei

    Denne give awayen vil jeg gjerne være med på:) Er kjempegla i desse telysglassene fra Tine K

    Hilsen
    akheggoy@msn.com

    SvarSlett
  34. Så gøy, du fortjener å være ukens blogg! Jeg blir veldig gjerne med i trekningen:)

    Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  35. Gøy!JEg legger meg til som følger. Masse inspirasjon hos deg;D

    SvarSlett
  36. Blir gjerne med på denne trekningen og tar to lodd :)

    Ha fin fin kveld videre

    SvarSlett
  37. Hei;) jeg vil gjerne ha to lodd jeg takk;)

    Klem Tonje

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate