torsdag 10. mars 2011

Søppel er kult!

eller.. eh..
Kanskje ikke akkurat kult, men det ser iallefall bedre ut med denne søppelbøtten i sink, på kjøkkenet!

Syns den ble kjempe stilig jeg! Søppelbøtten kjøpte jeg på Jula.
----
Jeg var også på jakt etter oppbevaring av Nespressokapslene, og på Ahlens fant jeg disse boksene:

De rommet maaange kapsler, og var passet perfekt på kjøkkenbenken.
-----

Tilslutt ett lite bilde av sjarmøren, som viser at rosa ikke bare er en jentefarge:

Ha en super kveld!

4 kommentarer:

  1. søppel er kult!

    digger pallebruken din altså:) jeg ble minst like glad som deg for å oppdage en ny blogg:)
    UTrolig mye bra du har her inne.

    Legger meg til som følger jeg:)
    Klem fra mor i fjasevas huset

    SvarSlett
  2. liker du vintage??; sjekk ut den nye norske nettbutikken: www.missvintage.no
    :)

    SvarSlett
  3. Du finner på så mye fint :D Og ungene dine er så utrolig fine <3
    Klem Aina

    SvarSlett
  4. Det er så gøy å finne så fine ting, i butikker der man kanskje minst venter det ;) Den søppeltønna var skikkelig stilig! (Ang kjøkkenflisene: de er kjøpt på Megaflis og koster ca 300,- pr kvm) Så vet du det :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate