onsdag 23. mars 2011

Spennende prosjekter på gang.

God kveld!

Nå har jeg sittet å skrevet en lang mail, lastet opp bilder og fundert på endel spørsmål. Hva resultatet blir får vi forhåpentligvis se en av de neste dagene. Mer sier jeg ikke nå. *smiler*

Det er blitt litt vårligere i stuen, lyseblått, puter med blomster og friske blomster på bordet. Herlig å få litt pasteller inn i hjemmet, nå når vi går mot lysere tider.
-------

Pga sykdom, har jeg ikke kommet i gang med maling av bruktfunnene mine, men håper jeg får litt tid i morgen kveld. Gleder meg til å vise resultatet!
----------


Det var ett lite livstegn herfra.
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate