fredag 25. mars 2011

Maling, gamle møbler og helg!

Da er det endelig helg! Så deilig!

Jeg har endelig kommet litt i gang med malingen av de møblene jeg fant på div bruktbutikker.
Det ene er en seng til Elena, den har nå fått ett strøk grunning;


Det andre møbelet er ett gammelt arkivskap i tre, det skal males svart (bare jeg finner igjen svartmalingen, skjønner ikke hvor jeg la den);
Lampen på toppen her kjøpte jeg for 30 kr! Ganske så fornøyd med den. :)

Vel, nå er det på tide å få ungene i seng, så vi kan slappe av på sofaen etter en lang arbeidsuke.
Ha en fin kveld og god helg!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se det ferdig:-) God helg!

    SvarSlett
  2. Så fin den sengen blir:) og så stilig lampe:)

    W

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig besøk i bloggen min:)
    Har tittet litt rundt i din og her var det jammen mye flott å se på. Likte spesielt godt den pallebenken din:) Gleder meg til å sengen ferdig oppusset, er litt svak for barnesenger jeg skjønner du.. ;)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  4. God helg Fru E!

    W: ja, var så fornøyd med den lampa!

    Line:
    Så gøy at du likte pallebenken min :)
    Barnesengen blir nok ferdig i morgen, så da blir det flere bilder!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate