onsdag 9. mars 2011

Kjærlighet...

Noen ganger sier bilder mer enn tusen ord:

----------
----

I kveld hadde jeg og Elena kinokveld hjemme. Vi slukket alle lys, satte oss i sofaen med ett mykt teppe og snurret film. Kveldens film var skjønnheten&udyret. Det ble ett gledelig gjennsyn for min del, selv om jeg nå, som mamma, følte det ble litt vel dramatisk og skummel enkelte ganger. Ting i filmen jeg aldri reagerte på som barn selv, begynte jeg å stusse på som mamma. Litt overhysterisk kanskje. Hehe.
Vi koste oss iallefall max! (og det er godt med litt jentetid, når pappaen er den som er favoritten for tiden. )

Ha en kjempe fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Det hørtes koselig ut med jentekveld:-)

    SvarSlett
  2. så koselige bilder:)

    Ha en flott torsdag:)
    W

    SvarSlett
  3. Koselige bilder:-)
    Man må ha litt jentetid også da:-)

    Ha en flott dag!

    Klem Gry:-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate