lørdag 5. mars 2011

Kjøkkenutfordring fra Nib!

Her er mitt bidrag til Nib sin kjøkkenutfordring. Etter å ha sett alle bidragene til nå, så tviler jeg vel på at mitt bidrag kommer særlig høyt opp, for det er utrolig mange lekre kjøkken!
Det gir inspirasjon til forbedringer hos meg iallefall, så vi får se hva jeg kan finne på senere denne måneden.

Men siden premiene er så bra denne gangen, så slenger jeg meg på!



Vi har skyvedør mellom kjøkken og spisestue, men vurderer etterhvert å ta vekk veggen å ha åpen løsning. Samtidig er det greit å kunne lukke igjen også....vi får se.

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått benken på plass. Jeg savner en kjøkkenkrok med plass til bord og en benk full av puter. Men det gikk veldig fint å ha den til spisebordet! Og det blir nesten som å sitte på kjøkkenet. :)

Ha en fin dag!

8 kommentarer:

  1. Liker veldig godt den løsningen du har der. Jeg liker den benken du har laget til der. :-) og kjøkkenet ditt er så stilig :-)

    SvarSlett
  2. Likte det kjempegodt! Ønske meg og benk på kjøkkenet :-) Lykke te i konkurransen!

    SvarSlett
  3. Du har et kjempe fint kjøkken!! Personlig og kult! :) Like spisekroken din og godt! Klem Renate.

    SvarSlett
  4. Stilig!
    Lampene over spisebordet var dritkule!


    Lykke til,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Hallois!

    Tusen takk for fine ord, veldig kjekt at du fant veien inn til bloggen min!

    Kjempefint hjem du har!

    Hvite gulv er superdigg! Stå på, så vips! er de hvite ;)
    Mannen i huset må alltid overtales for hvert prosjekt jeg har, så ingenting kommer gratis :)

    Lykke til i utfordringen!
    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  6. Kule bokstaver!
    Jeg turte ikke være med i NIB sin kjøkkenutfordring fordi det ikke er noe å se på, men ditt var jo stilig :)

    SvarSlett
  7. Superfint kjøkken OG stilige bokstaver :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate