lørdag 5. mars 2011

Karnevalstid, Cowboy&Indianer!

Her er mine små rampunger på vei til barnehagen:

Lipgloss er viktig når man er sheriff! hihi.

Det var to spente unger som tittet inn i barnehagen den dagen, og de gjorde store øyne da de så at alle, til og med barnehagetantene var kledd ut! De hadde en kjempe fin dag med karneval, og de spiste til og med fastelavensboller ute.
------------

Nå er vi i Etne hos mine foreldre og vi skal straks spise indisk kylling med hjemmelaget nanbrød, mmmmm..

Ha en fin lørdag!
Og vi må feire litt ikveld, dobbelt norsk!

5 kommentarer:

  1. Åh hellandussen så skjønne de er :-))

    SvarSlett
  2. Så flotte de var:)

    Og så koselig kjøkken du har:)

    W

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Du verden for noen søte små, gøy med karneval:)
    Titta innom bloggen, og synes den er flott og inspirerende. ...og så mange godsaker da gitt *knis* Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate