tirsdag 15. mars 2011

I love black&white!

Ja, selv om jeg ikke har helt hvitt hus lengre, så er det noe spesielt fint med hvite møbler mot en litt mørkere bakgrunn. I går kveld begynte jeg å male ferdig slagbenken, i tillegg fikk spisebordet seg en omgang med kosten også. Jeg brukte helt vanlig Butinox hvit base (ublandet hvitfarge), å den ble så fin!
Det var rart å se det "hvite" spisebordet  forvandle seg fra gult til hvitthvitt!




Siden jeg har en forkjærlighet for tavlemalingen for tiden, så ble ett kjedelig kjøkkenskap, forvandlet til en tavle med muligheter for all slags viktige påminnelser.
Akkurat nå er det middagsmeny:



Dymotrenden har florert i bloggeverden, og gode ideer deler jeg videre!
Siden man skal ha orden i skap og skuffer som interiørblogger, så gav jeg det ett forsøk. Mengder med rot skulle sorteres og organiseres i bokser. Etter en stund i kaoset gav jeg opp, å tok den lettvinte løsningen, hehe;

Smart eller? hihi. :)

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Så flott det ble:) Stilig tavle.
    Fine puter på slagbenken:)

    W

    SvarSlett
  2. Fint det er hos deg og kjøkkenskapet med tavlemaling er jo bare så fint, liker alt det mørke hos deg. Så mange fine puter.

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Ska sei du e produktive Silje:)

    SvarSlett
  4. Kjempe fint og flotte bilder! Smarte de boksene, hihi!

    Ang lavkarbo har jeg levd på det i 6 mnd nå å kommer nok til å fortsette med det. Har det veldig mye bedre i kroppen nå. Jeg leser rundt på forskjellige blogger og finner oppskrifter så utforsker jeg litt med å forandre litt å lage om til lavkarbo..

    Natti natt:-)

    Klem gry:-)

    SvarSlett
  5. Kjempefint :) Jeg bare lurte på hvor du kjøpte de boksene? Jeg trenger desperat oppbevaringsløsninger til diverse ting og tang, og de var veldig fine!

    - M

    SvarSlett
  6. jeg må jo lege inn et spor her - liker bildene dine - boksen med rot måtte jeg smile av - jeg sliter med mer rot enn en liten boks he hehe. Holder på å fikse et hobbyrom til meg selv ser du. Liker din miks av STOLER - hvor mange forskjellige har du egentlig ??? ;)

    minminivilla.blogg.no

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate