onsdag 16. mars 2011

Fristende kjøkkenskuffer..

Hei!
Her skinner sola i dag, og jeg er i gang med fornyingen av soverommet. Mye arbeid, men helt sikkert verdt det til slutt. :)

Det er mye inspirasjon å finne i blogglandia, og en av dem som er utrolig dyktig på "ordning&reda" er min søte venninne FruFly. Her kan dere se hennes mange smarte tips.

Caspian er høyt og lavt for tiden, og det som er mest fristende er kjøkkenskuffene. Han drar ut, griser med mel, frø og annet snadder. En kveld teipet jeg sammen skuffene så han ikke skulle komme nedi dem, men da stod han å hylte av frustrasjon å jeg syns litt synd på han. Hehe.
Men nå har jeg organisert litt bedre i skuffene, så nå kan han åpne dem og rote litt rundt uten at det blir søl!
Jeg kjøpte klyper på Ahlens, brukte vanlige brødposer og merket dem med Dymoen.
 Enkelt og oversiktlig.

Så kan denne lille karen bare kose seg. :)


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Takk for kommentar,kjære Silje!
    Jeg vet egentlig ingenting om det,for begge mine barn har vært veldig glade i mat. Derfor blir jeg ekstra engstelig nå. Men det kan hende det er en fase eller at hun har en bit av omgangsyka på besøk. Får bare vente å se,men vafler fikk hun i seg. Å hun er også veldig flink å drikke,så det ordner seg sikkert. Men ondt for mammahjerte er det.
    Ha en nydelig dag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei Christina:)
    Nei, det er ikke gøy når de små har plager.
    Lillebror her blir alltid vanskelig på maten etter han har vært syk. Men det virker som om viss han først får i seg litt, så øker matlysten etterhvert.
    God bedring til lille snuppa.
    God klem.

    SvarSlett
  3. så søt han er da:)

    ha en flott kveld:)
    W

    SvarSlett
  4. Ja, de små elsker å utforske skuffer og skap. Du fant da en fin løsning dag:-)

    Klem gry:-)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Fo en flott blogg og et nydelig hjem.tar meg den frihet å legger deg til bloglista mi.Håper dt er greit?:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hehehe, for en sjarmør!!! Men synes jo du har tatt litt i når du har kjøpt sko han kan vokse i.... ;-) Thihi...

    Ha en herlig helg!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate