mandag 28. mars 2011

Fotokurs!

Jeg har så lyst å ta ett fotokurs, men foreløbig blir det med tanken. Men det er veldig mange gode tips på forskjellige blogger, som jeg suger til meg.
I dag testet jeg litt forskjellig med iso, lukkertid og blenderåpning.
Bud nr 1 i alle fotolesjoner er å lese bruksannvisningen...vel, jeg finner ikke min. *flau*

Men men, her er iallefall litt bilder jeg tok i dag:


Disse tineK skålene er jeg veldig glad i, å jeg har sett de er ett yndet blogge foto-objekt. De er stilige å ta bilde av med de svart/hvit kontrastene syns jeg.


Her er litt detaljer på den nye/brukte lampa mi:




------------------------
Ha en fin kveld!

Ps. For fototips se blggen til frufly& joridkvam

5 kommentarer:

  1. Så flotte bilder du har tatt:)

    W

    SvarSlett
  2. Hei Silje
    Takk for kjempehyggelig tilbakemelding på bloggen min! Jeg sier bare SAMME ;) Gleder meg til å se flere flotte og inspirerende bilder! Klem, M

    SvarSlett
  3. Hei! Innom deg en tur for å ønske deg velkommen som ny følger! Kjempekoselig at du har lyst å følge bloggen min:) Så koselig du har det hos deg! Ønsker deg en god dag!

    SvarSlett
  4. Hei Silje :)

    Så fin og inspirerende blogg du har :) Gleder meg til å følge deg!

    Klem fra Marita (Madikken)

    SvarSlett
  5. Takk dere, så kjekt at dere legger igjen ett lite spor! :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate