torsdag 31. mars 2011

Da var reportasjen ute..husk giveaway med TineK glass!

å den ble veldig fin syns jeg!
(trykk på bildet, så kommer du til artikkelen)


Om noen lurte på hva jeg mente med "kjøpe andres søppel" kommentaren, hehe, må jeg legge til at jeg og en venninne (hei Kristin!) satt å funderte på det spørsmålet. "Hva er det rareste du har gjort når det kommer til interiør?". Da sier venninnen min; "Det er jo litt spesielt, at vi elsker å gå på "søppelplassen" å kjøpe interiør, kjøpe andres søppel!" Så ble det det da. *ler*

Husk å melde deg på giveawayen i dette innlegget her, så er du med i trekningen om to flotte TineK telys glass!

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Så stilig reportasje! Masse flotte bilder fra et hjem du kan være stolt av :))

    SvarSlett
  2. GRATULERER så mye, Slije! Du har en kjempe-fin blogg!! Ha en super helg!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar og velkommen som følger på bloggen min!

    OG gratulerer så mye med flott repotasje! For et nydelig hjem du har!!

    Legger meg til som følger og jeg kommer garantert tilbake.

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
  4. gratulerer så mye med reportasje! Gøy :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate