tirsdag 8. mars 2011

Bilde av pallen min i Stylizimo i dag!

Ja, det blir mye "pallesnakk" her om dagen, men bær over med meg. :)
Stylizimo er en blogg skrevet av nydelige Nina, og hun driver i tillegg nettstedet Stylizimo.com
Der kan du bli medlem og dele bilder av hjemmet ditt, DIY-prosjekter og mye mer.
Jeg la inn europallebenken jeg laget, og i dag har hun ett innlegg på bloggen sin der hun viser det noen av oss har laget av europaller. Jeg syns det er veldig stas, så tusen takk til Nina!


(bilde er lånt av Stylizimo.blogspot.com)
Her er link til de to andre, fiiine bloggene:
------

Ha en nydelig dag!

3 kommentarer:

  1. Gøy å lese at du ble så glad :) Det var jo en kjempeknall ide, så det er hyggelig å dele det med andre.
    Takk igjen for at du legger inn bilder på Stylizimo.com. (Har forresten sendt den en liten melding der inne)
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding:)...og så bra at humøret steg noen hakk da:))
    Kjempefin ide med europaller...liker disse pallene godt selv og har en del ideer og tanker rundt bruksområder der ja:)

    Ønsker deg en toppers onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate