lørdag 29. januar 2011

Klatremus!

15 måneder:

Når barnet er 15 måneder kan det:

- Gå med støtte i en hånd
- Si mellom fem og ti ord
- Forstå mellom 40 og 50 ord
- Leke gi-og-ta
- Gi utrykk for ønsker gjennom lyder og peking.

Jeg føler for å legge til;
-Klatre på alt som finnes av møbler, søsken, trapper og kjæledyr!
-Le HØYT og lage prompelyd når mamman sier "Nei!".



Det tar han nøyaktig 3 sekunder å klatre opp på stolen, og deretter skrattle når jeg prøver å få han ned.
Det er en travel alder gitt!

4 kommentarer:

  1. Herlig alder da,men du må virkelig ha øyene åpen & bena fatt. Lillesøster har heldigvis kommet over det meste der,blir 2 år nå i februar.
    Ha en god kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg er redd dette er den neste Emil, så da gir han seg ikke med det første ;) hehe, neida.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hihi... luringen..! han er bare så skjønn!!

    SvarSlett
  4. Har ein gut på 14 mnd og eg forstår akkurat kva du seier. Dei er superskjønne, men det må dei vere når dei er så travle at du veit ikkje dine arme råd.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate