torsdag 2. desember 2010

Mandariner og sånt.

Iskaldt i dag! Iskaldt, men blå himmel og sol , så det har vært nydelig ute!
Mannen har storhandlet mandariner, men jammen går det endel til dagen også når alle småspiser på dem.
Men mandariner er vel ikke det verste man kan småspise heller :)

I går hadde jeg kveldsvakt, og kl 15.15 tikket det inn en mld fra min kjære svoger om at nå var de blitt foreldre til en liten gutt!♥
I dag fikk jeg endelig møte lille vakre.. men glemte så klart kamera mitt, så bilder får bli litt senere..
Men jeg kan love at han var nydelig! Å så lik pappan sin!
Herlig å bli tante!


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate