søndag 19. september 2010

Søndag, hjemmebakt brød, polaroid kamera og osteklokke.

Overskriften oppsummerer vel inlegget greit?

Søndag er en dag til avslapping, familiekos og lange frokoster. Vår frokost strekker seg ofte fra 06 (når Caspian våkner) til 10.30 (når far våkner etter å ha sovet litt etter tidligvakten med lillebror).
Hjemmebakt brød hører med i kosen.


Det er til og med lov å hoppe i sofane på søndag! Noe Elena sette pris på!




 
Hun er også svært fornøyd med å få is til dessert.


I bokhyllen vår er det dukket opp noe nytt... mannen ønsket seg nemlig polaroid kamera til bursdagen! Og endelig er det i hus!


Må si jeg er spent på å se bildene han kan få til med dette.

Høsten er full av farger, og på kjøkkenet står osteklokken min fyllt med sprø, grønne epler.
Den osteklokken kan virkelig brukes til mye!

 Nå får vi snart pakke sekken, og ta en tur ut i det fine høstveret!
Ha en fin søndag!

________________________________________________________

Minner også om giveawayen min i dette innlegget!

5 kommentarer:

  1. For en kjempe koselig blogg, denne vil jeg virkelig følge!! :)
    Ta en titt på min blogg:
    ellenssweetworld.blogg.no siden vi har litt felles interesser ang interiør, kaker/cupcakes, familie og andre søte ting.. :)
    Ellen

    SvarSlett
  2. Takk for det! Er innom deg også, så utrolig flink du er å lage kaker!!

    SvarSlett
  3. Hei lurte bare på hvor du kjøpte Polaroidkamera din ? og om du må kjøpe noe ekstra med det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det ble kjøpt på en bruktbutikk i Oslo:)
      Bildene bestilles på www. Impossibleproject.com

      Slett
  4. Men viss jeg bestiler polaroid 300 trenger jeg � bestile instan film 10 bilder ? :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate