lørdag 4. september 2010

Rampunger!

Ja, jeg har to av dem!
Den ene villere enn den andre.. hvordan skal dette gå? :)
De finner på fanteri sammen, hyler og ler. Storesøster leder ann, men lillebror er like bak.








 I dag var det colaflasken til pappan de hadde fått tak i, og storesøster delte gledelig med en pludrende blid lillebror.
Så dagene hjemme med de to består stortsett i å springe rundt med en klut og si: -"Nei, Caspian, ikke lov!" -flytte den sprellende babyen bort fra vannglass/kaffikopper/Elenas hår/Elena/osv..
Dette samtidig som jeg prøver å underholde storesøsteren, oppmuntre henne til å kle på seg selv, samtidig som jeg har støvsugeren på slep.
Travelt er det, javisst, men jeg må jo si at det er herlig å se hvor glade de er i hverandre, og hvor stor glede de har av å være så tette i alder.

To tette kan faktisk anbefales. Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. For noen ekte,gode, og herlige bilder av barna dine. De er virkelig noen herlige sjarmtroll.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate