tirsdag 14. september 2010

Fridag, bake-brød dag og stor jente!

Dette er sikkert totalt uinteressant for blogglandia, men jeg deler det likevel for jeg er så stolt av jenta mi!
Etter ett par ukers bearbeiding, prøving og feiling, så gikk det endelig!
Elena tisset på do for første gang!
Flinke jenta mi! Hun var så stolt selv, og mor fikk nesten tårer i øynene!
Det ble skryt og lovnader om å kjøpe is til dessert i dag, og hun insisterte selv på å gå i de nye skoene mormor hadde kjøpt. De er rosa, med paljetter og en liten hel på.
Så den som stabbet fornøyd avgårde i barnehagen, i høye heler, det var Elena :)
Jeg har fri i dag, og planen er å rydde litt, få hengt opp Ikea-kjøpene og bake brød. Havrebrød faktisk.
Ingenting er så godt som nybakt brød, med brunost. Det blir nok en ekstra koselig kvelds i kveld, når det er mørkt ute og regner i tillegg så kan vi tenner stearinlys og kose oss.


Jeg har fått opp noen av tingene allerede, så her får dere se, urtekrukkene på kjøkkenet:
Og den flotte lampa på sjenken:
 
 Nå får jeg hive meg rundt med bakingen :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate